Aj keby som bol iba jediný, tak stále som presvedčený. . .

18. mája 2018, kormidlo, Nezaradené Politika

…že polícia chce umlčať novinárov, je to hanba obrovských rozmerov a kvôli odňatiu mobilu novinárke Pavle Holcovej je Slovensko na titulke významného denníka: „Proti praktikám polície sa vzbúrili mediálne organizácie, ale aj verejnosť. Slovensko si dokonca opäť vyslúžilo medializáciu aj vo svete a to rovno na titulke významného denníka Washington post.“ Denník napísal aj o prepojeniach Roberta Fica s mafiou – o ktorom písal aj Ján Kuciak a to iba niekoľko dní predtým než ho zastrelili. (Je to reklama o ktorú nikto v našej krajine určite nestojí). 🙁

„Holcová nie je trestne stíhaná, práve naopak. Zdá sa, že slovenské úrady robia všetko preto, aby ju zastavili,“ – Našu vládu a jej praktiky „porovnávajú s Donaldom Trumpom a jeho politikou.“

Zdroj:

http://www.topky.sk/cl/1002009/1710879/ -hanba-obrovskych-rozmerov

Ako som už o tom písal aj v mojich predošlých článkoch/blogoch Pavla Holcová spolupracovala aj s Janom Kuciakom. Na polícii vypovedala: „Vysvetlili mi, že nemám na výber. Povedali mi, že buď podpíšem papier, že telefón odovzdávam dobrovoľne alebo dostanem pokutu až do výšky 1 650 eur a oni si ten telefón vezmú.“ Zdroj:

https://www.noviny.sk/slovensko/335220-novinarku-pavlu-holcovu -vypocuvala-naka