Trojkráľový večer v Košiciach

6. januára 2018, kormidlo, Malá súťaž na odľahčenie životného zhonu Nezaradené

Týmto článkom vyhlasujem súťaž, či niekto z čitateľov uhádne, čo je na nasledujúcej fotografii? Mám na mysli biele kopčeky…

Som presvedčený, že to nikto neuhádne, jedine, ak by si dal tú námahu, žeby sa s fotografiou trochu „pohral“ na počítači. Ale, aby to malo všetko, čo k súťaží patrí, tak víťaz odo mňa dostane 10 eur. (Samozrejme nie je to „nič moc“. Ale kto vám dá dnes 10 eur za takú „jednoduchú“ hádanku?)

Hádanka, je to sneh?

Hádanka, je to sneh?

Len chcem upozorniť, že ak by chcel po mne niekto nejakú odpoveď, tak reagovať budem môcť až 26.2.2018

 

Napriek môjmu upozorneniu musím aspoň takto zareagovať na provokatívny príspevok tohto pána:

Ak mi dáš 100 euro, idem do toho a zadarmo ti poviem, kto je tá postava v pozadí…….

Reagovať | Nahlásiť

stepanrazin stepanrazin

Bohužiaľ mne ak by ten stepanrazin dal aj 5 000 eur, tak možno by sa mi podarilo zistiť kto je on? (Totiž mňa už každý pozná, ale on tu vystupuje v anonymite, takže by som sa musel dohodnúť s adminom, že mu dám polovicu z tých 5 000 eur, samozrejme, ak by ten dotyčný dodržal sľub a peniaze by mi zaplatil.)