Čoskoro aj ja budem jasnovidcom

5. januára 2018, kormidlo, Nezaradené Politika

Síce dá sa povedať, že už nim som, ale ešte o tom nevedia novinári, aby aj mňa pozývali k rozhovorom k témam o našich politikoch.

Média píšu, že jeden jasnovidec predpovedá zmeny na vysokých postoch, že ľudia na vysokých pozíciách sa budú meniť, a iba nepriestrelný Robert Kaliňák sa bude držať svojho kresla ako kliešť. (Prekvapia len Drucker s Kažimírom.)

Keď som si prečítal vetu o Kaliňákovi, že je nepriestrelný, tak som sa dobre zasmial – Veď, ako môže byť Kaliňák priestrelný, keď nosí nepriestrelnú vestu? 🙂  

Jasnovidec pokračoval, že každý jeden politik bude od začiatku roka ukazovať svoju najlepšiu tvár, ale s najlepšou tvárou môže vyjsť človek na trh, len ak ju má od prírody ako dar. Pokiaľ  si túto tvár iba požičia na štvorročné obdobie, tak niekedy aj zabudne na to, že tú tvár má iba zapožičanú.

V tomto roku sa vraj na našej politickej scéne udejú mnohé markantné zmeny a pred zrakmi voličov sa budú meniť rôzne vysoké funkcie. Že sa vraj len tak prezlečú napr. z poľnohospodára, bude silný a ťažký ekonóm.

Podľa jasnovidca vo svojej politickej kariére veľmi pokročila Lucia Žitňanská. Je to vraj politička, za ktorú sa vôbec nemusíme hanbiť, že pre dobro verejného záujmu, a pravdu je ochotná urobiť čokoľvek, čo svedčí o jej potrebe pre spravodlivosť. (Ten jasnovidec bude najskôr zo strany Most – híd). 🙂

No najviac ma pobavila jeho predpoveď, že Kažimírovi (minister financií) sa podarí husársky kúsok, v Európe, že sa mu podarí z obyčajnej Slovače, urobiť finančne úspešných ľudí . (Asi zabudol dodať, že toto sa týka iba tých, čo sú do špiku kosti oddaní strane SMER – SD). 🙂

Tomáš Drucker vraj lekárom otvorí cestu k lepším zárobkom  na Slovensku, ale pre pacientov k ich lepšej liečbe cestu nenájde. (Ale, ako by aj mohol otvoriť cestu k lepším zárobkom, keď o všetkom rozhoduje pán premiér, no nie?)

Takže ako to vidím, tak aj ja by som sa ako jasnovidec uživil. 🙂