V tichosti som im iba závidel

27. septembra 2017, kormidlo, Nezaradené

Dá sa povedať, že sa už môžem zaradiť medzi amatérskych fotografov s akými takými skúsenosťami. Nie je to nič svetoborného, ale zhruba 10 rokov fotografujem, či už mobilom alebo digitálnym fotoaparátom udalosti denného charakteru. Proste tak, ako to robí väčšina bežných ľudí napr. na svadbách, počas osláv narodenín, na potulkách prírodou, prípadne ako fotia svoje ratolesti počas ich hier na detských ihriskách, alebo pri rôznych športových podujatiach. No veľmi rád si pozriem také fotografie na ktorých je zachytená vtipná, ale náhodná udalosť ako keď je na snímke napr. človek, ktorému nad hlavou počas fotenia prelietavá trebárs veľké lietadlo, a potom to na fotke vyzerá tak, ako by to lietadlo pristávalo priamo na jeho hlave. K takejto fotke potom už stačí napísať vtipný komentár a fotografia pobaví aj zopár tisíc ľudí, (tých, čo si na ňu kliknú).

V tichosti som takým ľuďom závidel, že sa im také fotografie podarilo spraviť, ale niektorých som podozrieval aj z fotomontáže, no mojim malým prianím bolo, žeby sa mi aspoň raz v živote takisto podarilo spraviť takúto fotografiu…

Myslím si, že dnes sa mi niečo také podarilo.

Veď posúďte sami moju fotografiu, ku ktorej som dal aj túto vtipnú poznámku: Pozrite ako sa viem postaviť na riadidlá kolobežky.

Pozrite ako sa viem postaviť na riadidlá kolobežky. :-)

Pozrite ako sa viem postaviť na riadidlá kolobežky. 🙂