Ani nemusím chodiť do kina

20. júla 2017, kormidlo, Nezaradené

Niekedy stačí zájsť k vode k nejakému jazeru, prípadne k vodnej nádrži a o príjemné a pekné zážitky máte hneď postarané.

dscn0388Ten psík bol skutočne veľmi šikovný – a vraj je to iba obyčajný bastard.

 

dscn0386Napriek dnešnej vysokej horúčave sa držal veľmi statočne. A keď mu už bolo až príliš horúco, tak svojej mladej opatrovateľke zaliezol pod jej obrovsky klobúk. 🙂

Tým, že dnešný deň bol zároveň aj dňom pracovným, tak som si myslel, že zaparkovať auto nebude žiadny problém a že všetko bude celkom v pohode, (takisto aj na brehu vodnej nádrže, že bude dostatok miesta na rozloženie lehátka), no realita bola úplne iná, hemžilo sa to tam – hlava na hlave. Až tam som si uvedomil, že sú predsa prázdniny – a kvôli ním mnohí rodičia musia čerpať dovolenky, (samozrejme rodičia, ktorí svoje školopovinné ratolesti nemajú komu zveriť).

Natočil som aj video, ako sa ten bastardik vozí na svojom malom surfe.

[pravda DSCN385 Neskutočná láska k psíkovi z útulku]

Lenže nepodarilo sa mi to video vložiť tak, aby sa dalo aj zhliadnuť. (Už zopár rokov som nevkladal videa do mojich blogov, takže neviem prísť na to aký je postup?!) 🙁

PS

Prosím čitateľa, ktorý by mi vedel poradiť, ako postupovať? Za priateľskú výpomoc už vopred veľmi pekne ďakujem.

Laco