Môj prvý tohtoročný úlovok

9. júna 2017, kormidlo, Nezaradené

Dnes ráno som sa prvýkrát (v tomto roku) vybral do lesa na huby, ale išiel som tam s myšlienkou, že s najväčšou pravdepodobnosťou sa domov vrátim s prázdnym košíkom, no zhruba po pol hodine sa mi podarilo nájsť tieto dva celkom pekné a zdravé dubáky.

Foto:

001-kopie18921665_1676325932395670_4827591674399980885_n-kopie

 

 

 

 

Títo dvaja fešáci vyvrátili moje čierne myšlienky o tom, že huby ešte nerastu. (Našiel som aj ich „dedka“, ktorý bol podstatne väčší, ale o potešenie z neho ma pripravili červy – už bol takmer v rozklade a pohromade ho držala len „pevná vôľa“).

Verím, že zatiaľ hubárska sezóna iba začína a takýchto úlovkov postupne prinesiem domov oveľa viac. 🙂

PS

Určite by som takých dubákov našiel aj viac, ale ak vidím, že ich je zatiaľ tak málo, tak ma nebaví chodiť za nimi po lese celý deň, radšej ho strávim opaľovaním niekde pri vode a počkám až huby začnú rásť vo väčšom množstve. 🙂