Raz ma to prestane baviť!

21. apríla 2013, kormidlo, Nezaradené

Celý život som poctivo drel a naivne som si namýšľal, že ak sa dožijem dôchodku, bude mi sveta žiť, no realita nie je rozprávka: Kapsa potras sa!

Ilustračné foto Autor: TASR

Ešte, šťastie, že ma moji rodičia naučili skromnosti, inak by som sa už (s najväčšou pravdepodobnosťou) stal nejakým bielym koňom, prípadne by som zapadol k nejakým mafiánom, len aby som si nemusel ešte aj na dôchodku neustále priťahovať opasok, tak ako po celý doterajší život. Priznávam, že je strašne veľa dôchodcov, ktorí majú podstatne menšie dôchodky než mám ja, ale nerobil som takmer 40 rokov na tých najšpinavších a najhnusnejších prevádzkach hutníckeho kombinátu len preto, aby som musel na dôchodku iba trčať „doma“ a nikam nevycestovať – myslím užiť si sveta.

Vláda a celý ten zhnitý systém iba láta diery v štátnej správe a to aj vďaka tomu, že mne nedáva taký dôchodok, ako by sa patrilo…

No, čo už asi budem musieť zmeniť moje myslenie, vykašlem sa na morálku a poctivosť, votriem sa do priazne niekomu vysokopostavenému a potom, keď sa budem mať tak dobre ako tie naše politické „špičky“, tak sa budem takisto ako oni ostatným chudákom dôchodcom vyškierať do tváre, že tak vám treba, máte, čo ste chceli…