Konkláve! ! !

12. marca 2013, kormidlo, Nezaradené

Dá sa očakávať, že v bulvári, ale aj v ďalších iných médiách sa zobrazí množstvo konšpiračných teórii o konci sveta, kým od dnešného dňa zvolia kardináli v Sixtínskej kaplnke svojho nového pápeža.

Aj táto karikatúra nám pekne naznačuje, čo si máme myslieť o konšpiráciách o konci sveta 😀

 

Mnohí si veľmi dobre pamätáme, ako nás tieto média „kŕmili“ kadejakými nezmyselnými teóriami, ktoré nastanú 21.12.2012

Takže naozaj sa nedá vylúčiť, že teraz tieto média zachovajú dôstojné postavenie a nezačnú nás znovu kŕmiť konšpiračnými nezmyslami v podobe toho, že ak napr. bude za pápeža zvolený černoch, tak nastane Armageddon.

Z detstva si matne spomínam, že starí ľudia v tom čase o tom dosť často klebetili a ak ma pamäť neklame, tak sa to vysvetľovalo aj tým, že vo Vatikáne sú na mieste, (na nejakom múre), kde sú maľby doterajších pápežov už voľné iba dve, či tri miesta pre tých nových pápežov a posledným bude černoch, potom vraj bude koniec sveta.

Pokiaľ by som už nejakú dobu na tomto svete neprežil a bol by sa aspoň v mojom prípade na niekoľko desiatok rokov život zastavil, tak by som sa určite v strachu modlieval, že ten koniec sveta je už na dosah, ale ak triezvo uvažujem, tak som presvedčený o tom, že ak skutočne hrozí nejaký Armageddon, tak to bude ten, ktorí sa pripravuje v Severnej Kórei!!!