Sokol, či Bezák? Vatikán má pre tento prípad len jednu svätožiaru!

18. decembra 2012, kormidlo, Nezaradené

A zapredanec-ké média svojim olejom do ohňa sa zakaždým prikláňajú na stranu toho, ktorý  z nich má v danej chvíli väčšiu podporu občanov, respektíve ovečiek RKC!

Bývalý trnavský arcibiskup Ján Sokol Autor: SITA

Misky váh až tak očividne škrípu, že to čo sa v súčasnosti deje okolo pána Bezáka mi len potvrdzuje, že viera a cirkev sú dva úplne odlišné pojmi.

Tým najčerstvejším „štvavým“ argumentom je informácia, že arcibiskup Róbert Bezák musel vedieť o tom, odkiaľ Trnavskej arcidiecéze z USA prichádzali peniaze.

Keď sa nad tým vážne zamyslím a pozriem sa hlbšie na koreň veci, tak mi nezostáva nič iné iba byť na pochybách, či sú dokumenty z 11. Decembra 2009 a 12 augusta 2010 naozaj dôveryhodné?!

 

Odvolaný trnavský arcibiskup Róbert Bezák Autor: SITA

(Pre nezainteresovaných dodávam, že Bezák bol informovaný o tom, že peniaze vo výške 1,5 milióna dolárov, ktoré spomínal cez víkend v médiách pochádzajú z dedičstva po Edwardovi a Marte Garbových z USA a podľa bývalých blízkych spolupracovníkov Jána Sokola o tom existuje riadna evidencia, že tieto peniaze mohol použiť podľa vlastného uváženia pre potreby Trnavskej arcidiecézy.) V dnešnej dobe, keď technika už pokročila do takého štádia, že je problém rozoznať falošné bankovky od tých pravých, tak triezvo uvažujúci človek si musí položiť otázku, či je toto naozaj skutočné, lebo práve papier toho veľa znesie a dá sa naň napísať všeličo?!

Milí veriaci, (drahí bratia a sestry), nebolo by lepšie modlievať sa iba doma a nie v kostoloch. Veď Kristus vás odmeňuje za vaše skutky a nie zato, že chodievate do kostola. Kostoly nechajte tým našim duchovným otcom. Nech svoje žalostné a duševné výlevy odkazujú iba tomu najpovolanejšiemu a t.j. Kristovi na kríži priamo nad oltármi v kostoloch! Iba jemu totiž prináleží súdiť tých, ktorí mu zložili svoje celoživotné rehoľné sľuby. Viera je niečo, čo má človek v sebe – niečo nehmotné, duševné. Cirkev je zoskupenie, ale jej predstavitelia si vieru vysvetľujú po svojom s cieľom profitovať zo svojho vplyvu a preto je viera len jedna, ale cirkví mnoho a tak je aj veľa ľudí, ktorí majú vieru a pritom nedôverujú cirkvi.