Slovenská realita – asociáli vás prinútia opustiť svoj vlastný dom!

18. septembra 2012, kormidlo, Nezaradené

Chystal som sa, že si pôjdem osobne pozrieť aká je skutočnosť v Dobrovodského dvore v Malackách a že si pohovorím s kompetentnými úradníkmi prečo nekonali a či to skutočne muselo dospieť až do takého štádia? No pán Dobrovodský mi tým svojim rozhodnutím, že sa z vlastného domu odsťahuje ušetril zbytočnú cestu z Košíc do Malaciek a späť.

Tri plné nákladné autá už vyprázdňovali priestor na dvore. Neporiadok však stále pribúda. | Autor: Archív Oskara Dobrovodského

Ešte pred pár dňami som veril, že tento prípad je riešiteľný, ale dnešný článok na TOPKÁCH má doslova uzemnil – Zdroj: http://www.topky.sk/cl/100371/1324568/

Doposiaľ som bol presvedčený, že na akomkoľvek vlastnom pozemku nemá nikto právo postaviť si dom načierno a ešte tam robiť bordel, ale presvedčil som sa, že asociáli rómskeho pôvodu /s tichým súhlasom úradov/ si toto kľudne dovoliť môžu a tak sú na koní oni. Vidia, že kompetentné úrady zanedbávajú voči nim svoje povinnosti, tak si ešte o to viac dovoľujú.

Pánovi Dobrovodskému došla trpezlivosť, keď sa vrátil z dovolenky domov a „privítali ho spŕšky kameňov od agresívnych, vyrevujúcich cigáňov s výkrikmi: „ty ku*vo gadžovská, ty špino bílá už sas vrácil?“

Trpieť štyri roky neustále hádky, vyhrážky a urážky, tak to je už naozaj priveľa aj na koňa, no 80-ročný otec pána Dobrovodského sa napriek tomu odmieta sťahovať, aj keby mal za to zaplatiť životom. „Otec neodíde. Že keď ho cigáni aj zabijú, z vlastného domu neodíde. Je to jeho dom, on je tu doma,“ tlmočí otcove slová pán Oskar Dobrovodský.