Už mi chýba len grécky dôchodok

22. februára 2012, kormidlo, Nezaradené

Sex, pohyb v prírode a moje vnučky sú baterky, ktoré mi dodávajú energiu k životu a už mi  len ten grécky dôchodok chýba k tomu, aby som si život mohol užívať naplno, lebo počas železnej opony som si ho naozaj nemohol užívať, tak ako som chcel.
Zatiaľ som ešte nezisťoval, aká bude výška môjho dôchodku, ktorý budem, čo nevidieť poberať, ale dúfam, že bude aspoň taký, že mi z neho po zaplatení nájmu zostane niečo aj na skromné živobytie.

Ilustračné foto Autor: SHUTTERSTOCK

 

 

 

Ak by som za moje poctivo odrobené roky poberal taký dôchodok ako poberali Gréci, (ktorý im ak nie všetci Európania, tak určite mnohí Slováci závidia) tak to by bola tá najsilnejšia batéria, ktorá by mi umožnila cestovať svetom. Veď po tom som sníval celý život, ale ten sen je pre mňa ako vidieť aj naďalej nesplniteľný a to už si ani neviem predstaviť aký a či vôbec nejaký dôchodok budú poberať moje dcéry.  O mojich vnučkách už radšej ani neuvažujem lebo tie budú splácať miliardovú pôžičku Grécku. A za to sa „budú môcť poďakovať“ terajším slovenským politikom, ktorí túto pôžičku Grékom schválili.