Gorila – gorily obdivujem, ale iba tie v prírode

20. januára 2012, kormidlo, Nezaradené

V jednom nemenovanom denníku som si všimol anketu v ktorej sa pýtajú čitateľov, či čítali spis Gorila?

ANKETA

: Čítali ste spis Gorila?
·    áno

50%
·    nie
50%
17805 účastníkov

Úprimne sa priznám, že som ten spis nečítal a ani ma nezaujíma lebo to by bola iba zbytočná strata času a preto som sa kliknutím zaradil k druhej polovici čitateľov, ktorí ho tiež nečítali.

Viem si dobre predstaviť, že aké nechutnosti sa v tom spise opisujú a zároveň si hovorím, že nič nového pod slnkom. Snáď iba to, že teraz široká verejnosť konečne vidí tie svinstvá aj v médiach hoci mnohí občania o nich už roky vedeli. A tak si kladiem otázku: Kde boli tí naši novinári doteraz, že o takýchto veciach verejnosť neinformovali?
Osobne si myslím, že prvou Gorilou, ktorú už dávno bolo treba niekam nakopať bol M. Čalfa a za nim nasledovali V. Mečiar, M. Dzurinda, ale aj R. Fico a nemalú zásluhu na tom majú aj J. Čarnogurský s I. Gašparovičom, ktorí by zaslúžili aspoň verejné pokarhanie. Samozrejme sú ešte mnohí ďalší politici, ktorí majú veľkí podiel na tom kam a do čoho náš štát dotiahli a hlavne jeho obyvateľov, ale tých je toľko, že ich mená by sa mi „ani nevmestili do tohto blogu.“
Najsmutnejšie na tom je to, že títo ľudia si schválili imunitu a národ im ju nemôže odobrať.
A teraz pribudlo mnoho ďalších tvári, ktoré kandidujú do volieb s jediným cieľom, aby ich zlo-činy boli chránené tou nehoráznou imunitou.