Založ si blog

Zarobil som 2 miliardy na nekresťanských úrokoch

Pán Kiska, keď som si pozrel video na ktorom sa obhajujete, že to nebola Vaša úloha skúmať, či budú mať ľudia na vysoké splátky, že potom ich naháňali exekútori, tak som si povedal, veď prečo stíhajú Kočnera alebo Ruska?! Však aj oni zarábali tak ako im doba umožnila.

Vážení čitatelia, neviem či po prečítaní nasledujúcich riadkov pocítite zlosť, akú som pocítil ja po zhliadnutí videa, ale mňa vyjadrenia pána Kisku poriadne nahnevali a týmito svojimi slovami u mňa potvrdil presvedčenie, že aj on je rovnaký podvodník ako sú napr. Rusko s Kočnerom.

Toto sú slová pána Kisku na videu: „Som naštvaný, som normálne naštvaný, že ľudí začína zaujímať moja podnikateľská minulosť, áno zarobil som skoro 2 miliardy na nekresťanských vysokých úrokoch, no ale taká bola doba, ľudia nemali peniaze, boli chudobní, ale chceli žiť na úrovní, no neponúknite im to za 30 % úrok, peniaze len tak rolovali do našich vačkov. Normálne sme tomu neverili, že až takto sa nám budú skladať na náš majlant. Áno počúvali sme niekedy výhrady, či sa nám to zdá morálne také vysoké úroky, no ale milí moji toto je podnikanie, každý sa rozhoduje slobodne, nebola naša úloha skúmať, či budú mať na vysoké splátky, že potom ľudí naháňali exekútori. Zhabali im majetky, rozpadali sa rodiny, prosím vás toto predsa nebola naša starosť. My sme si na svoje prišli, a keby aj tak, to je predsa dávno za nami, premlčacia doba chápete. Som si dal dosť práce s tým aby sa zabudlo, tak mi to prosím nekazte…“

Toto je aj na videu: youtube Ján Halás‎ Ja som obcan.. (Ak by mal niekto záujem, môže si to vyhľadať.)

PS

Musím však podotknúť, že nemám istotu, či toto video nebolo zmanipulované? Je evidentné, že na videu nie je hlas pána Kisku, takže preto tá neistota. Hlas pána Kisku je pravdepodobne nahradený autorom videa.

PS 2

Ďakujem neznámemu čitateľovi, ktorý dal v debate linck na to video: https://www.youtube.com/watch?v=2NVW4VvOWYY

ešte by som ho rád poprosil, či by mi nenapísal postup, akou formou mám takéto videa vyhľadávať na yutube? (Ak by som ten postup vedel, tak aj ten blog by bol napísaný úplne inakšie, ako je napísaný teraz.)

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:45

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:39

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642231x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy