Založ si blog

Slušní ľudia musia prevziať politickú moc

Pán Kiska, s týmto výrokom možno len súhlasiť, no otázne je, či aj Vás voliči zaradia medzi tých slušných ľudí?

Konkrétne mená, ktoré by mali byť vo Vašej novej politickej strane ste zatiaľ neprezradili. Podľa Vás: „to budú úžasní mladí ľudia i skúsení politici“-  17. jún tohto roka bude tým, keď nám poviete viac. Chcete byť predsedom novej politickej strany a aj volebným lídrom: „Musíme sa sústrediť, aby sme prebrali moc a zodpovednosť a zložili novú slušnú vládu. Musíme sa zjednotiť a ukázať, že sme jednotný front, ktorý chce a dokáže do slovenskej politiky priniesť slušnosť.“

Vaša strana by mala byť centristickou. No o Štefanovi Harabinovi tvrdíte, že sa chystá do politiky so svojou novou stranou, ktorou sa vytvára možná spolupráca s ľavicou, a Vy by ste to nazvali spojenie nie dobrých strán. Hovoríte, že: „To nesmieme dovoliť.“

Plánujete vytvoriť štandardnú stranu, ktorá bude mať pevné štruktúry a nebude stranou jedinej osoby. Ale v spojitosti s tým tvrdíte, že budete jej predsedom aj volebným lídrom: „Určite budem predsedom strany a lídrom kandidátky. Chceme však vytvoriť širokú stranu, a nie projekt jedného človeka.“ – Nie je toto protirečenie sebe samému?

Financovanie strany chcete riešiť prevažne z vlastných peňazí. – Takže už je jasné, že to nebude stačiť a nebudete sa brániť ani podpore podnikateľov, no podľa Vašich slov: „musí však ísť o nezištnú pomoc, a nie ultimátum s podmienkami.“ – Žeby na Slovensku ešte boli také organizácie, ktoré poskytnú nezištnú pomoc?? Zdroj: Open in new window

Pán Kiska nežijeme v rozprávkové. Vraj musíte prevziať moc. Voliči už mali možnosť presvedčiť sa za posledných 5 rokov komu majú veriť a komu nie, takže oni rozhodnú aj o tom kto bude mať v rukách moc. Takže radil by som Vám: Nemajte zbytočne veľké oči, čiže presvedčenie, že budete vládnuť. (Nelietajte v oblakoch, žite pri zemi).

Zaujal ma článok Miroslava Radačovského, ktorý sa vyjadril, že Vaša bojová nálada ho neprekvapuje. Váš „demokraticko-humánny” zmysel pre rozmiestňovanie rakiet a vojenských základní po celej Európe je všeobecne známy. Neprekvapilo ma tiež, že chcete bojovať so Smerom. Nech spolu bojujete, nech sa vzájomne špiníte a ohovárate, nadávajte si do talianskych a pozemkových mafiánov, daňových podvodníkov a pod. Nech sa hoc aj zjete. Veď oligarcha ako oligarcha.

Tvrdíte: „Som najdôveryhodnejší politik. Upierajú sa na mňa oči mnohých ľudí,

ktorí mi veria. Je dôležité, aby tu vznikol nový politický subjekt, ktorý sa opiera o moju dôveru a moju osobu.
Určite chcem byť predsedom takejto strany. Vyberiem si takých ľudí, ktorí sa stotožňujú s mojimi názormi. Musí ísť o takých ľudí, s ktorými budem ja svoje hodnoty zdieľať. Som najdôveryhodnejší, mám podporu viac ako 60%”.

Veľmi zaujímavé sú aj nasledujúce slova pána Radačovského – citujem: „Pán prezident, medzi tých ostatných, teda hrdých Slovákov, patrím aj ja. Nechcem bojovať, chcem zdravo súťažiť, nehodlám nikoho urážať ani nálepkovať, chcem žiť v mieri, chcem žiť v jednotnej Európe bez hrozby vojny a nechcem rozdeľovať Európu raketami na východnú a západnú. Z histórie vieme, čo takéto rozdeľovanie a vodcovský princíp a manipulácia s masami znamenala. Znamenala smrť miliónov žien a detí v troskách rozbitých miest, smrť miliónov žien a detí rôznych národov a národností, náboženských vierovyznaní v koncentračných táboroch. Som Vaším svedomím, spomeňte si na posledné, nie tak dávne, pojednávanie. Sedel som oproti Vám v talári a pozeral som sa Vám do očí. Chcel som od Vás len jedno, resp. nie ja, Radačovský, ale sudca SR, skloňte hlavu, prekonajte svoje ego, dohodnite sa, uzavrite dohodu, nesúďte sa, nebojujte. Dobre mienenú a úprimnú radu ste neposlúchli a dopadli ste tak, že ste spor prehrali.“

Ale hoci tu dám aj linck na jeho článok, neodpustím si, aby som sem nevložil aj záver jeho článku: „Prosím Vás aj teraz, už bez talára, ako obyčajný Slovák, pochádzajúci zo slovenských rodičov z malej dedinky na severovýchode Slovenska. Nie som síce multimilionár, nemám za sebou silné a bohaté médiá, ani silných zahraničných priateľov, Vaši priatelia ma špinia, kde môžu, avšak opätovne Vás žiadam, ba dokonca prosím, nebojujte s vlastným národom len preto, že jeho časť ma iný názor. Nehaňte ľudí, národne a slovansky orientovaných a nenazývajte ich fašistami. Neútočte na časť Slovákov len preto, že chcú vo svojej domovine zachovať tradičnú rodinu a tradičné hodnoty a nenazývajte ich nacionalistami. Neútočte, hoci len slovne, proti tým, ktorí sú za mier a Európu bez zbraní a rakiet a nenazývajte ich protisystémovými a protieurópskymi. Viem a neberiem Vám to, že po poslednom vývoji na slovenskej politickej scéne sa cítite byť silný, nenahraditeľný, otec národa a využívate frustrovanosť tej časti Slovákov, ktorí sa s Vašimi názormi nestotožňujú. Možno je nás podľa “prieskumov” percentuálne menej ako tých Vašich, ale čo s nami urobíte. Pohryziete nás? Ale vedzte, že zuby máme aj my a dobre narábať vieme nimi.

Sme tu, tu budeme, frustrovanosť sa stratí a život pôjde ďalej.“

SLOVÁCI A SLOVENKY, HLAVU HORE!

S úctou Radačovský  Zdroj: Open in new window

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649209x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy