Založ si blog

Archív: apríl, 2019

USA stavajú v Poľsku základne a rúbu chránené lesy

Američania kašľú na osobitne chránené prírodné parky a krajinný park Powidz, registrovaný v Európskej únii ničia a nerešpektujú pravidlá! Americká armáda obrátila miestnych obyvateľov proti sebe. Rastie tam vzbura. Odlesňovanie na stavenisku je už od jesene roku 2018 v plnom prúde. V rekreačnej oblasti na jazere Powidz už vyrúbali 38 hektárov lesa, ale plánuju zničiť […]

Pokračovanie článku

Ochranka Čaputovej je politizácia polície

Tak Čaputová požiadala o výmenu členov svojej ochranky a bezpečnostný analytik Milan Žitný hovorí o politizácii polície, ich odchod odsúhlasilo ministerstvo vnútra. Čaputová nebola spokojná s tými ľuďmi, ktorí boli blízki bývalému ministrovi vnútra Robertovi Kaliňákovi. Ten ich obhajoval tým, že ochrankári sú profesionáli a nemenia sa pri zmene politických […]

Pokračovanie článku

Zabil viac ako 5000 slonov, ale necíti sa vinný

Dokonca sa ešte chváli tým, že je to preňho vzrušujúce. Hovorím o trofejnom lovcovi, ktorý tvrdí, že zabil viac ako 5 000 slonov a 50 hrochov. Hovorí, že vôbec nič neľutuje a nehanbí za to, čo robí. Kampaň, ktorou bojujú za zákaz trofejného lovenia zvierat, odhalila, že muž – Ron Thomson – zastrelil tisícky zvierat, a jeho vyčíňanie prispelo k prudko […]

Pokračovanie článku

Kuciak zomrieť nemusel. . .

Pokiaľ by sa Gašpar správal tak, ako sa správať mal. Už v roku 2013 mal niekdajší policajný prezident Tibor Gašpar „informáciu o tom, že taliansky podnikateľ Antonino Vadala založil na Slovensku ndrinu, bunku kalabrijskej mafie ndrangehty.“ – Túto informáciu zverejnila talianska verejnoprávna televízia RAI uno. (Písala o tom talianska investigatívna novinárka Maria […]

Pokračovanie článku

Za zvolením Čaputovej stáli mainstreamové médiá

K zvoleniu Čaputovej došlo tým, že za ňou stáli peniaze a liberálne mainstreamové médiá. Toto sú slová Jána Čarnogurského. O pani Čaputovej a jej zvolení za prezidentku som napísal už zopár blogov, a poniektorí čitatelia by za moje názory boli najradšej ak by ma videli visieť na nejakom kandelábri. Lenže ja nie som politik, ale Ján Čarnogurský je poriadne […]

Pokračovanie článku

Máme najviac chorých na svete

Alkaptonúriou alebo chorobou čiernych kostí trpí približne jeden človek zo 100 až 250-tisíc, no na Slovensku je omnoho rozšírenejšia. Za nami je už len Jordánsko, India a Dominikánska republika. Choroba prepuká, lebo telo nedokáže rozkladať kyselinu homogentízovú, a tak sa hromadí. Neskôr sa môže prejaviť aj škvrnami na očných bielkach. Najbolestivejšie sa to […]

Pokračovanie článku

Najideálnejším riešením rómskeho problému by bolo. . .

Presťahovať Rómov do Bratislavy. Veď Rómovia nie sú občania druhej kategórie, sú to rovnako občania Slovenskej republiky ako my. Mali by dostať šancu. Od roku 1950 boli preinvestované miliardy korún na začlenenie rómskych spoluobčanov do väčšinovej spoločnosti. Bez viditeľného efektu. Riešenie tejto situácie ale existuje. Ponúknime Rómom bývanie v Bratislave. […]

Pokračovanie článku

Zarobil som 2 miliardy na nekresťanských úrokoch

Pán Kiska, keď som si pozrel video na ktorom sa obhajujete, že to nebola Vaša úloha skúmať, či budú mať ľudia na vysoké splátky, že potom ich naháňali exekútori, tak som si povedal, veď prečo stíhajú Kočnera alebo Ruska?! Však aj oni zarábali tak ako im doba umožnila. Vážení čitatelia, neviem či po prečítaní nasledujúcich riadkov pocítite zlosť, akú som […]

Pokračovanie článku

Inštitucionálny rasizmus je dôchodok 480 eur

Tých 6000 eur za migranta si strčte. . . tento blog som napísal ešte 25. júla 2018 a v jeho úvode je toto: Už aj niektorým politikom konečne došla trpezlivosť a ostro odsudzujú charitu Európskej komisie, ktorá navrhuje členským krajinám Únie 6000 eur za každého prijatého žiadateľa o azyl. http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/07/25/tych-6000-eur-za-migranta-si-strcte/ […]

Pokračovanie článku

Špina na Slovensko prichádza z vonka ! !

Ak by ma niekto nazval dôverník konšpirácii, tak by som sa ani neurazil, lebo sám som si to len nedávno priznal, že som príliš dôverčivý a mnohému som uveril, čo nebolo pravdou. No nedá mi, aby som tu do blogu nevložil to, čo už ani sám neviem kde som to vyhrabal, či to bolo na FB alebo v nejakom denníku, ale to podľa mňa je teraz nepodstatné, skôr ma bude zaujímať […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671248x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy