Založ si blog

Poslanec NR SR Ján Budaj zneužil míting na podporu kandidátky na prezidentku SR

K jej kandidatúre na prezidentku som nedávno napísal tento blog: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2019/03/21/ne… – v ňom som napísal: „Nedal som hlas Čaputovej a nedám ho ani v druhom kole! Zhruba pred dvomi mesiacmi som tvrdil, že žena by mala byť prezidentkou SR lebo dokáže riadiť rodinu a v porovnaní s mužmi by hravo dokázala zvládnuť aj túto funkciu. Lenže vtedy som ešte nezisťoval žiadne činnosti kandidátky Zuzany Čaputovej na tento post. Keď som začal sledovať jej aktivity, utvrdili ma v tom, že svoj hlas dám kandidátovi, ktorý sa javil ako naozaj nezávislý – a to či na oligarchov alebo akúkoľvek politickú stranu. (Do druhého kola síce nepostúpil, no napriek tomu voliť pôjdem znovu a svoj hlas opäť nedám Čaputovej).“ – Uviedol som tam aj dôvody, ktoré ma priviedli k tomu, že som na túto osobu zmenil svoj názor.

No najviac ma dožralo, keď som sa bol (v piatok 22.3.2019) pozrieť na Hlavnú ulicu v Košiciach, aká je tam účasť oceliarov USS KE na mítingu, ktorý zvolal organizátor kvôli nízkym mzdám Slovákov vo východoslovenskom kraji, ale aj kvôli nepríjemnej politickej situácii, aká v posledných dňoch prevláda v našej krajine. Na začiatku mítingu som oslovil hlavného organizátora mítingu: Či mi dovolí vystúpiť s krátkym prejavom? Spýtal sa ma o čom chcem hovoriť? Tak som mu vysvetlil, že som očakával, že na tom mítingu bude min. 3000 zamestnancov USS KE lebo odboroví predáci oceliarov prisľúbili svoju účasť aj so svojimi odborármi – aj oni sú nespokojní s výškou svojich platov a kvôli tomu sa chystajú spraviť štrajk. No, keď som 5 minút po 18-tej hod. videl, že tam je okolo 100 ľudí aj s aktivistami, tak práve kvôli tomu som chcel vystúpiť na pódium aj ja a vyjadriť svoje sklamanie z tejto situácie. Dohodli sme sa, že mi dá dve minúty na to, avšak budem musieť počkať, kým vystúpia všetci siedmi aktivisti, ktorí už boli vopred prihlásení… Na mítingu okrem iných vystúpili dvaja farmári, ktorí kritizovali vládu, že nerobí takmer žiadne opatrenia voči rozkrádaniu pôdy v našej krajine, hovorili aj o proteste v BA – mnohí tam dorazili so svojimi traktormi. Po nich mala krátky príhovor pani Kušnírová, ktorá kritizovala hlavne Fica, že sa vražda jej dcéry a Jána Kuciaka vyšetruje príliš dlho. Za ňou vystúpil na pódium Ján Budaj.

 Po 30 rokoch som od človeka, ktorý v novembri 89tom roku vyzýval občanov, aby išli do ulíc, aby zvrhli komunistov , aby ich zbavili moci, od takého som očakával iný prístup k občanom. :-(

Po 30 rokoch som od človeka, ktorý v novembri 89tom roku vyzýval občanov, aby išli do ulíc, aby zvrhli komunistov, aby ich zbavili moci, od takého som očakával iný prístup k občanom. 🙁

Z jeho vystúpenia okrem fotografií mám natočené aj video. Všetko by bolo v poriadku, pokiaľ by Poslanec NR SR hovoril iba k veciam kvôli ktorým bol míting zvolaný, ale on to využil na predvolebnú kampaň pani Čaputovej – vyzýval prítomných občanov, aby ju volili… (video som prehral cez youtube, čiže cez https://www.mojevideo.sk/ – aby som ho mohol zverejniť na blogu, no ešte musím zhruba 60 hodín čakať, kým ho schvália a potom ho môžem preniesť na blog).

 ...zvolíte demokratku, ktorá nebude stáť na strane zlodejov, gaunerov a mafie...

…zvoľte demokratku, ktorá nebude stáť na strane zlodejov, gaunerov a mafie…pozdravme Čaputovú aspoň takýmto potleskom (veľký potlesk), v každom prípade je to nový záblesk novej generácie, ktorú všetci vítame, ktorí sme starší lebo áno na takéto chvíle sme čakali, naša generácia vytiahla Slovensko z neslobody, ale teraz sa musia pripojiť aj tí mladší, nesedieť pri počítačoch, nesedieť po kaviarňach, ale keď je treba sa starať o svoj štát, pretože to, čo je hlavné, aby sme tu žili ako slušná, ja verím, že aj bohatá republika, ktorá vie svojim deťom dať to, čo im patrí, vie dať svojim seniorom to, čo im patrí. Skoro celá spoločnosť volá po tej zmene, boli tu farmári, spomeňme na učiteľov, spomeňme na sestričky, spomeniem na študentov s ktorými sa stretám, celá mladá generácia nechce mať s touto bandou komunistov, nacionalistov, extrémistov nič spoločné. My sme slušní ľudia. Dámy a páni na toto námestie sa veľa krát dívali dejiny, dívali sa na tie zákruty a na tie prelomové udalosti, ktorými – ktoré sprevádzali náš život. Teraz tento týždeň do tej budúcej voľby sa znovu píše história, každí tam kde ste prosím pozvite ľudí voliť, vysvetlite im, že nemôžu voliť maskovaných podvodníkov aj keby sa usmievali, Slovensko potrebuje tú mladú krv, ktorú predstavuje Zuzka Čaputová, ale bez vašej pomoci tá mladá krv sa dopredu nedostane. Musíte prejaviť tú dôveru, každí má dostať šancu a teraz dostáva šancu táto generácia a som presvedčený, že sú schopní prevziať a urobiť to najlepšie, čo Slovensko potrebuje.

 

Priznám sa, že keď Budaj začal takto rozprávať, hneď som sa rozhodol, že tam už nebudem čakať dokonca, kým príde na mňa rada, (bol som tam už vyše hodiny, presnejšie 1, 25 hod.) preto som išiel opäť za organizátorom, ospravedlnil som sa mu, že svoj plán ruším lebo už aj tak som tam bol dlho a ešte by som musel čakať ďalšiu hodinu, kým by som mohol vystúpiť na pódium, takže idem domov.

Nejdem si ani predstaviť to sklamanie voličov, tých ktorí sú rozhodnutí dať svoj hlas Čaputovej, aké u nich nastane sklamanie a ako budú reagovať ak si ten Budajov prejav vypočujú…?!

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Budmerický kaštieľ

Chce ministerka Šimkovičová kúpiť kaštieľ v Budmericiach? Rezort kultúry to popiera

18.04.2024 16:20

Rezort kultúry sa ohradzuje voči lživým tvrdeniam o kaštieli v Budmericiach.

kvety, mráz, ľad, jabloň

Meteorológovia varujú pred snehom a mrazmi, môžu poškodiť úrodu

18.04.2024 16:08

Výstrahu vydali vo štvrtok aj českí experti.

Mŕtvy v banke

O pôžičku v banke "žiadal" mŕtvy. Podpíš to, strýko! vyzývala ho neter

18.04.2024 16:00

Banku v Brazílii navštívil nezvyčajný zákazník. Sedel na invalidnom vozíku, nehovoril, padala mu hlava, ale jeho neter tvrdila, že strýko si chce zobrať pôžičku.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7663343x
Priemerná čítanosť článkov: 5203x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy