Založ si blog

Páchateľ sa vrátil na miesto činu

Pred rokom, konkrétne 11. októbra 2018 páchateľ odtiahol obeť dopravnej nehody na lúku vedľa cesty a dnes sa tam vybral, aby zistil, či na tom mieste ešte niečo po tej obeti zostalo. No okrem vyležaného miesta a srsti tam už nič nenašiel.

 

Ospravedlňujem sa čitateľom, ak po otvorení tohto blogu čakali, že sa tu dočítajú o skutočnej vražde…

Dnes bolo nádherné jarné počasie, preto by bolo hriechom nevyužiť to na nejakú peknú túru. Tak som sa vybral bicyklom na Aničku k termálnemu prameňu nabrať vodu do fliaš. Ale, takáto cyklotúra bola pre mňa príliš krátka, tak som si ju predĺžil až do Kostolian.

Cestou do Kostolian som si spomenul ako som vlani zbadal zhruba 300 metrov pred Kostoľanmi zrazenú mladú líšku na okraji cesty. Nechcel som, aby ju ďalší vodiči svojimi vozidlami rozkúskovali po celej ceste a tak som ju odtiahol na spomenutú lúku. (Bol som presvedčený o tom, že majiteľ pozemku túto zdochlinu zakope. Ale vyzerá to tak, že na tom pozemku nikto nič nerobí alebo po nejakom čase si na tej zdochline pochutnali buď túlavé psy alebo jastrabí).

 Ale jednej veci tá zdochlina predsa len prospela, ak si detailne pozriete to vyležané miesto na ktorom ležala, tak v tom okolí je tráva zelenšia ako tá ostatná. :-)

Ale jednej veci tá zdochlina predsa len prospela, ak si detailne pozriete to vyležané miesto na ktorom ležala, tak v tom okolí je tráva zelenšia ako tá ostatná. 🙂

V blogu: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/10/11/este-aj-lisky-spohodlneli/ som mal túto zrazenú líšku aj nafotenu, ale admin tie fotky odstránil, asi sa obával, žeby to mohli vidieť aj maloletí, no silne pochybujem, že aj oni čítajú blogy, iba ak sa im to náhodne podarí vtedy, keď to čítajú ich rodičia a deti sa im za chrbtom na to pozerajú.

 Dnes sa to záujemcami o termálnu vodu doslova hemžilo

Dnes sa to záujemcami o termálnu vodu doslova hemžilo

Takmer vždy, ak napíšem blog k nejakej aktuálnej téme, tak sa nájdu takí experti, ktorí mi v debate píšu, že mal by som radšej písať o mojich túrach a turistike lebo to mi ide lepšie. Tak dúfam, že týmto blokom ich uspokojím. 🙂

PS

Ale, aby som sa sklamaným čitateľom aspoň trošku revanšoval, dávam sem humornú fotografiu, hádam, že táto im spraví lepšiu náladu.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648649x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy