Založ si blog

Slovenské menu

Nie je nič horšie – okrem smrti – ako očiernenie neprávom… Hlavne vtedy, ak si niekto vaše slova pretočí takým spôsobom, aby Vás urazil a pred očami celej spoločnosti pošpinil. Aby som bol konkrétny, opíšem nasledujúci prípad: Predvčerom v noci pribudol u nás ďalší – čiže čerstvý sneh -, „nakydalo“ ho zhruba osem centimetrov, ale pre lyžiarov bežkárov sú to priam ideálne podmienky na lyžovanie, najmä vtedy ak povrch na turistických trasách bol predtým až príliš nebezpečný – čiže zľadovateli. (Bežkári vedia dobre o čom hovorím). 

Ale, aby som bol konkrétny, a aby ste ma správne pochopili kvôli čomu tento blog píšem, tak v nasledujúcich riadkoch Vám to ozrejmím: V mojom včerajšom blogu som v jeho závere napísal toto: „Aby som nezostal nič dlžný mojim narcisom, tak som sem vložil zopár mojich fotografii z mojich každodenných túr na bežkách, aby mi nezabudli napísať, že som narcis. Títo ľudia nedokážu pochopiť prečo a za akým účelom toto robím. Vyčítajú mi, že si robím selfíčka samého seba a nedokážu pochopiť, že všetko to robím iba ako dôkaz, že nesedím doma na zadku a čakám na rôzne choroby tak, ako to robia mnohí dôchodcovia aj v mojom veku…“ – ešte som pokračoval týmito slovami: „Ja by som veľmi rád spravil fotografie na ktorých by nás bolo viac, ale bohužiaľ aspoň zatiaľ som na mojich túrach takmer nikoho z takých ľudí nestretol.“ 🙁Nádherná príroda čaká s otvorenou náručou a čaká aj na tých, ktorí iba večne vysedávajú v čakárňach svojich lekárov a potom sa „napchávajú“ rôznou chémiou, ktorá im v konečnom dôsledku iba spôsobuje ďalšie nežiaduce zdravotné problémy.“

– Veril som, že toto moje vysvetlenie zaberie a že tí, ktorí ma častujú slovíčkom NARCIS, že mi už konečne dajú pokoj, ale mýlil som sa. Keď som sa vrátil – v nočných hodinách – zo včerajšej túry – zopakoval som si tú predvčerajšiu – z KVP na Prednú Holicu a späť-, tak som si ešte narýchlo pozrel reakcie čitateľov v diskusii pod mojim blogom…

No presvedčil som sa, že moje vysvetlenie nezabralo – lebo, keď som si dnes ráno pozrel diskusiu pod mojim včerajším blogom, tak mi jeden čitateľ s nickom volicpoplatnik  napísal  hneď dva príspevky. Prvý znel nasledovne: „Dakujeme sudruhovi Serencovi, ze nas dnes usetril pohladu na hole zosuverene starecke telo. Preco a za akym ucelom to robis je jasne. Dokonca je jasne aj za akym ucelom pozadujes poslanie polonahych fotiek inych. Da sa to zhrnut do dvoch slov – stary uchyl.“  – Chápete, že som to nemohol nechať iba tak plávať, ak ma niekto verejne nazve úchylom!!!

Druhý jeho príspevok znel nasledovne: „Pošli mi Tvoje polonahé fotky a najbližšie ich vložím do blogu.“ kormidlo 22.01.2019 19:27 – ale, aby ste boli v obraze, tak toto napísal inému diskutujúcemu, ktorý na jeho prvý príspevok zareagoval podobne a ešte ma obvinil: „ze ich vlozi do blogu …ake rafinovane. On nie je normalny, ja si pamatam, to som tu bol este pod inym nickom, spamoval e-mmailove adresy blogerov nechutnymi mailami. Je to uz davnejsie“ – napísal som mu tento príspevok: „chápem, že Ti ide o plusové body, ale prosím Ťa neohováraj ma tu verejne, hlavne ak nemáš žiadny dôkaz!

Nože tu predostri čitateľom tie spamované e-mailové adresy blogerov s nechutnými mailami, ak vôbec nejaké máš!? – Nech to čitatelia vidia, kto tu robí intrigy a zbytočne ohovára.“

No a diskutérovi volicpoplatnik som napísal toto: „Nereagujem na ostatné príspevky – včera som si totiž zopakoval predvčerajšiu túru na bežkách na Prednú Holicu a domov som sa vrátil až neskoro večer o 20:55 hod.

Ale na Tvoj príspevok musím reagovať lebo si ma tu výsostne urazil a pošpinil pred celou slovenskou verejnosťou.

Áno potvrdzujem, že som Ti 22.01.2019 19:27 poslal príspevok s nasledujúcim textom: „Pošli mi Tvoje polonahé fotky a najbližšie ich vložím do blogu.“ – „Mimochodom pamätaj na to, že ani Ty sa nevyhneš zošúverenej koži, – pochopiteľne ak sa takého veku dožiješ.“ 🙂  – je to veľmi smutné, ale zároveň veľký podraz diskutéra, ktorý neváha poškodiť moje meno pred verejnosťou, a to len preto, že mu usmievajúci smailik nič nehovorí. – Totiž Ty si môj príspevok vôbec nepochopil, že všetko, čo som napísal je irónia, že som to napísal humornou formou. Ale je aj druhá alternatíva a to taká, že si to pochopil až veľmi dobre, ale teraz si nechceš priznať porážku, lebo som si dovolil napísať toto: „…pamätaj na to, že ani Ty sa nevyhneš zošúverenej koži, – pochopiteľne ak sa takého veku dožiješ.“ – Samozrejme nenapísal som tam ešte toto: Ak sa dožiješ takého veku ako ja. Ale nenapísal som to len preto lebo každý človek, ktorý si tento môj (odoslaný text 22.12019) prečítal, jednoznačne to musel pochopiť, no z Tvojej reakcie vyplýva, že Ty si to vôbec nepochopil. 🙁

Záver: Jediná Tvoja reakcia vtedy bola nasledovná: „ja nie som narcis“  volicpoplatnik   22.01.2019 20:54

Malý dodatok: Prvý včerajší príspevok volicpoplatnik –  na moju adresu bol nasledovný: „Dakujeme sudruhovi Serencovi, ze nas dnes usetril pohladu na hole zosuverene starecke telo. Preco a za akym ucelom to robis je jasne. Dokonca je jasne aj za akym ucelom pozadujes poslanie polonahych fotiek inych. Da sa to zhrnut do dvoch slov – stary uchyl.“  – Ďalej to už nekomentujem, nechávam to na čitateľov, nech oni sami posúdia, kto z nás dvoch je úchyl…???

PS.

Tak ako včera som vložil do blogu zopár fotografii, tak aj dnes dávam tu fotografie z mojej včerajšej túry.

Možno tým, že bol piatok a začínal už víkend tak som stretol pomerne hodne turistov (nie tak ako je tomu v bežných pracovných dňoch, že sa stretnem iba s jedným – dvoma turistami) – takže snáď tie nasledujúce fotografie už presvedčia tých mojich neprajníkov, že nie som žiadny NARCIS a fotografie seba samého som vkladal len preto, že na tých miestach kde som fotil, tak som tam nikoho nestretol.

 Prvé odpočívadlo medzi KVP a Bankovom

Prvé odpočívadlo medzi KVP a Bankovom

 z KVP k tomuto odpočívadlu šliapem iba do kopca (3500 metrov), takže sa aj riadne spotím - musím si prezliecť suchú spodnú bielizeň

z KVP k tomuto odpočívadlu šliapem stále iba do kopca (3500 metrov), takže sa aj riadne spotím – musím si prezliecť suchú spodnú bielizeň

V čase, keď som dopĺňal kalórie, tak tadiaľto prechádzali títo dvaja lyžiari, tak som ich poprosil, či by boli ochotní sa so mnou sfotografovať

V čase, keď som dopĺňal kalórie, tak tadiaľto prechádzali títo dvaja lyžiari, tak som ich poprosil, či by boli ochotní sa so mnou sfotografovať

 Záber z občerstvenia pred rekreačným zariadením na Jahodnej

Záber z občerstvenia pred rekreačným zariadením na Jahodnej

 Rázcestník vzdialený od chaty Lajoška 4,2 km, ale o 1 km kratšia je aj druhá cesta, lenže tá je s náročn ejšim stúpaním

Rázcestie vzdialené od chaty Lajoška 4,2 km, ale o 1 km kratšia je druhá cesta, lenže tá je s náročnejším stúpaním

 Ku chate už zostáva iba - zhruba 2 km

Ku chate už zostáva iba – zhruba 2 km

 Kaplnka pod chatou Lajoška

Kaplnka pod chatou Lajoška

 Pred chatou Lajoška

Pred chatou Lajoška

 Za mnou chata Lajoška

Za mnou chata Lajoška

Takto vyzerá nočná zjazdovka na Jahodnej

Takto vyzerá nočná zjazdovka na Jahodnej

 Zjazdovka z iného pohľadu

Zjazdovka z iného pohľadu

 Posledný včerajší záber

Posledný včerajší záber

 

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665205x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy