Založ si blog

Vážení Slováci, normálne sa za vás hanbím!

To, že mnohí ste po mediálnych kauzách zanevreli na správy o vraždách Jana Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej, to vám skutočne nezazlievam. Toľko verzii, ktoré sa v posledných dňoch zrazu objavili v médiách – to by odradilo aj najväčších optimistov – ich uvereniu – možno neveria ani tí, ktorí ich napísali, lebo uveriť výpovediam zatknutých osôb môže iba človek, ktorý je až príliš naivný. Samozrejme nedá sa vylúčiť, že aspoň niektoré ich výpovede sa zhodujú a smerujú k tomu, že môžu byť pravdivé, no dá sa povedať, že vyšetrovanie je ešte stále iba na začiatku, takže si budeme musieť ešte zopár dní resp. týždňov počkať, kým sa potvrdí, či zaistené osoby skutočne majú životy tých mladých ľudí na svedomí?!

No týmto blogom chcem poukázať na skutočnosť, ktorú takisto mnohí Slováci ignorujú a sú k tomu, čo sa deje v ich okolí úplne ľahostajní. Aby som bol presnejší, tak hovorím o životnom prostredí.

Bez komentára...

Bez komentára…

Dnes podvečer som sa vybral bicyklom na Bukovec, chcel som vidieť, či už je vodná nádrž späť v normálnom stave, tj. či ju už opäť naplnili vodou – lebo zhruba pred dvoma týždňami jej hladinu znížili takmer o 1/3 – možno preto, aby sa dali ľahšie zbierať odpadky z brehov nádrže, ktoré tam dlhé roky po sebe zanechali tiež „turisti“ resp. rekreanti.

Zatiaľ je v nádrží ešte stále vody pomenej...

Zatiaľ je v nádrží ešte stále vody pomenej…, no odpadkov je tam ešte stále dosť. V priebehu 5ich minút som stihol toto vyzbierať.

Prvá vec, ktorá ma šokovala, bolo to, že keď som sa blížil k obci BAŠKA – tak zhruba 100 metrov pred obcou som zbadal na okraji cesty rozhádzané klince (dĺžky 60 mm). Keď sledujem, koľko už bolo prípadov s ľuďmi, ktorí sa svojou škodoradosťou snažili poškodiť majetok cudzích ľudí, tak už prestávam veriť v náhody, že to tie klince niekomu iba náhodne a čistým nedopatrením povypadávali z auta počas jazdy. (Klince boli na ceste „popadané“ zhruba na 40 metroch).

Chcel som tieto klince sfotografovať priamo na ceste, ale nechcel som sa domov vrátiť po tme a takisto, som nemienil riskovať to, že by ma tam na ceste mohol nejaký vodič ohroziť...

Chcel som tieto klince sfotografovať priamo na ceste, ale nechcel som sa domov vrátiť po tme a takisto, som nemienil riskovať to, žeby ma tam na ceste mohol nejaký vodič ohroziť…

To, čo taký klinec dokáže spôsobiť pneumatike vozidla, to už asi vodičom nemusím pripomínať. Sám som mal zhruba pred 15 rokmi nepríjemnú skúsenosť s cudzím predmetom na ceste. V obci SVINICA som dostal defekt na zadnom kolese ŠKODY 105. Najprv som si myslel, že to bol klasický defekt, ale keď som začal meniť rezervu, tak som si pozrel plášť „prasknutej“ pneumatiky a v nej bola zapichnutá 3 centimetrová mosadzná skrutka…, musela sa uvoľniť na nejakom vozidle a spadla na cestu. No a ja som mal tú smolu, že práve mne sa zapichla do pneumatiky.

Druhá a o to horšia vec ma vytočila priamo pri vodnej nádrži. Na jej konci – malej hrádzi – som si na kameňoch hrádze všimol, – ale aj medzi kameňmi – odpadky, ktoré som tam jednoducho nemohol nechať. Od malička ma rodičia, ale aj učitelia v škole viedli k tomu, aby som si prírodu vážil a neznečisťoval ju odpadkami. No práve toto v našej krajine žiaľbohu už hodne ľudí robí a svoje odpadky jednoducho odhodia tam, kde sa „nažerú“.

K tomu hádam žiadny komentár ani nie potrebný...

K tomu hádam žiadny komentár ani nie je potrebný…

Aký to paradox: jedni často – krát plytvajú a svojimi „odpadkami“  veľmi rýchlo napĺňajú kontajnery tak, že smetiari ich často nestíhajú odvážať a druhá skupina obyvateľov – odkázaná k životu v nelegálnych osadách je vďačná aj za tieto „odpadky“ a kým ich smetiari stačia odviesť, tak si z tých kontajnerov stihnú niečo na seba „nakúpiť“…

Aj taký je život...

Aj taký je život…

Tie modré šľapky mi budú celkom dobré...

Tie ružové šľapky mi budú celkom dobré…

Hádam, že sa tam pre mňa ešte niečo nájde...

Hádam sa tam pre mňa ešte niečo nájde…

Čo dodať na záver?

Snáď toto: Ak si tento blog prečítajú aj tí, ktorých sa to bezprostredne tiká, tak možno si aspoň niektorí z nich vstúpia do svedomia (konečne) a budú nakladať so svojimi odpadkami, tak, ako sa patrí a čo im prikazuje aj zákon.

PS.

Nepochybujem o tom, že po prečítaní blogu mi budú niektorí čitatelia vyčítať, že si tento blog prečítali len preto, lebo boli presvedčení o tom, že týmto blogom priblížim niečo nové v prípade vrážd dvoch mladých a nevinných ľudí, no aby neboli sklamaní, tak už teraz im sľubujem, že môj ďalší blog bude len a len o Kočnerovi a jeho komplicov, ktorí sú obvinení z ich vraždy.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Martina Šimkovičová

Šimkovičová: Zákon o STaR je hotový, je plne v súlade s európskou legislatívou

16.04.2024 13:02

K pôvodnému návrhu zákona prišlo v rámci medzirezortného pripomienkového konania 327 pripomienok, z toho 42 hromadných.

Peter Pellegrini

Poslanci opäť zasadnú do lavíc. Na úvod schôdze zložia sľub náhradníci za Pellegriniho a Moška

16.04.2024 12:52

Pellegrinimu zanikol mandát poslanca po zvolení za prezidenta.

Tomáš Taraba

Taraba sa dohodol s KDH na zmene zákona, ktorý bude riešiť odstrel medveďa

16.04.2024 12:22

Legislatívny návrh je podľa ministra do veľkej časti stotožnený s tým, ako chcelo situáciu riešiť MŽP.

SR ÚV MZVEZ Fico Blanár rokovanie kontrola TK BAX

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59, aktualizované: 12:45

Toto nie je tá solidarita, o ktorej sme hovorili, povedal predseda vlády.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7659891x
Priemerná čítanosť článkov: 5200x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy