Založ si blog

Archív: október, 2018

Už by ma prekvapila iba jediná vec. . .

Skutočne, prekvapilo by ma, ak by sa Slovensko stalo opäť slušnou krajinou. Aby sa slušný človek nemusel báť vyjsť von na ulicu, že ho niekto okradne, zmláti alebo aj zabije, a to v nejednom prípade aj pre posledných 20 eur, ktoré mala dôchodkyňa/dôchodca, či už v kabelke vo vrecku alebo v peňaženke. Potešilo by ma, ak by si Slováci začali dôverovať a boli by […]

Pokračovanie článku

USA a NATO diktujú EÚ – aby sa postarala o migrantov!

Neustále nás poúčajú, čo robiť máme, čo smieme a čo nesmieme a sami porušujú medzinárodné práva a dohody. Pripadá mi to ako keby EÚ bola malým sopľavým chlapčekom a jej vulgárny americký otec sa k nej správa tak, že čo on uzná za vhodné, tak jedine to je správne… Aby som bol konkrétny, vyjadrím svoj názor k postoju USA, ktoré zvažujú poslať k […]

Pokračovanie článku

Mikloš vyčíta Ficovi premrhané dobré časy

Teda ozval sa ten pravý! Niežeby nebolo čo Ficovi vytknúť, najmä to štedré rozdávanie sociálnych istôt ľuďom, ktorí nikdy v živote nerobili a ani robiť nebudú, ale spraviť s Dzurindom balíček ekonomických opatrení a ľuďom jednoducho oznámiť, že ak sa chcú mať lepšie, tak si budú musieť utiahnuť opasky na niekoľko desaťročí, tak to tiež nie je bohvieaké […]

Pokračovanie článku

Pán Kiska už Vám nepomôže ani Váš falošný úsmev

Váš prehraný súdny spor mi iba potvrdil moje pochybnosti o Vašej bezúhonnosti a práve kvôli tomu som Vám v prezidentských voľbách nedal svoj hlas. Moje pochybnosti o Vašej bezúhonnosti som už vyjadril 17. októbra 2018 v tomto blogu: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/10/17/este-dobre-ze-som-nedal-svoj-hlas-kiskovi/ v blogu som okrem iného uviedol aj toto: „Dočítal som […]

Pokračovanie článku

Iba nahlas rozmýšľam. . .

Komu by viac prospelo, ak by Európa ľahla popolom, či Rusom a či Američanom? No môj sedliacky rozum mi hovorí, že viac by to prospelo Američanom, a to už len z toho dôvodu, že USA sú podstatne ďalej od Európy, než sú Rusi. Predstavujem si zbombardovanú Európu jadrovým arzenálom na ktorej by nezostal kameň na kameni a nie ešte nejaká živá bytosť. (Snáď iba potkany, […]

Pokračovanie článku

Normálne spácham samovraždu

Ešte jeden poslanec dá zbohom SMERu – po Maďaričovi, a mne nezostane nič iné, iba sa obesiť. Veď prídem o toľko sociálnych výhod, že ani za komunistov som ich toľko nemal. 🙂 No skôr sa obávam, že Maďaričovi po jeho výrokoch siahne niekto na život podobne ako tomu bolo v prípade Jána Kuciaka. Veď posúďte sami: „Nechcem seba ani svojich kolegov v koalícii […]

Pokračovanie článku

Slovensko čaká revolúcia

Na Slovensku sa posralo už toľko veci, že sa čudujem, že žiadna revolúcia nevypukla. (Aspoň zatiaľ). Stačí sa pozrieť do ktorejkoľvek oblasti, či je to zdravotníctvo, školstvo, lesníctvo, poľnohospodárstvo alebo potravinársky priemysel, takmer v každom odvetví to už ide poriadne z kopca. Avšak teraz sa idem zamerať konkrétne na dve oblasti. Nedávny výjazd nášho […]

Pokračovanie článku

Takže ide do tuhého

Ej veru, nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú…, keď sa v prípade väzneného Kočnera objavili informácie, že platil novinárovi Tóthovi niekoľko tisíc eur – bývalému šéfovi kontrarozviedky Slovenskej informačnej služby – za sledovanie novinárov, medzi ktorými figuroval aj zavraždený Ján Kuciak, tak Tóth sa bráni tým, že jeho meno v spise spomenuté nie […]

Pokračovanie článku

Minister spravodlivosti potvrdil zmiznutie spisu

Tak, ako takmer v každom prípade, ani v tomto nie je žiadna výnimka – verejnosti sa jednoducho dalo na známosť, že: „Podrobnosti zatiaľ nie sú známe, keďže súd veľmi nekomunikuje, informoval o tom denník Sme. Môže ísť až o 300 strán spisu.“ Sudkyňa Okresného súdu Miriam Repáková v auguste 2017 „prispela svojimi rozhodnutiami k nepriateľskému […]

Pokračovanie článku

Študuje Sulík herectvo? !

Reláciu o 5 minút 12 už nepozerám minim. 3 roky – herecké výkony, aké v nej podávajú niektorí naši politici, tak toto nedokážu zahrať – tak perfektne – ani niektorí herci. Tie ich hádky mi naozaj nechýbajú. Relácie, ako napr. Slovensko v obrazoch, či Svet v obrazoch, (ktoré rád pozerám idú pred 12tou hodinou), takže čerstvo uvarenú polievku som mal […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

16.04.2024 09:46

Dážď v utorok ráno a dopoludnia výrazne skomplikoval dopravu v hlavnom meste.

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

16.04.2024 06:00

Irán bol cez víkend na Izrael schopný vypáliť okolo 350 dronov a balistických a riadených striel. Aká by mohla byť odveta židovského štátu?

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7660044x
Priemerná čítanosť článkov: 5200x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy