Založ si blog

Psičkári s tou dôverou k vašim miláčikom príliš nepreháňajte!

Obyčajný kríženec brutálne zaútočil na štvorročné dievčatko a rozdrvil mu lebku – zohavil jej celú tvár – hralo sa v záhrade ich domu. Z tohto brutálneho útoku sa jej rodičia do dnešného dňa nevedia spamätať.

Nešťastná udalosť sa stala v nedeľu 15. Júla – dievčatko sa hralo na záhrade ich domu v anglickom Prestone.

Policajti jej štyridsaťročnú mamu zaistili kvôli tomu, že nebezpečného psa nemala pod kontrolou. Aktuálne je podozrivá z nedbalého zabezpečenia svojho psa.

Nepochybujem o tom, že mnohí psičkári by na môj blog dokázali zareagovať napr. takýmito argumentmi: Toto sa nemuselo stať lebo majiteľka psa celkom zreteľne jeho výchovu zanedbala. Avšak takému argumentu si dovolím oponovať. Ešte ako deväťročný chlapec som často navštevoval jedného z mojich spolužiakov. Hrávali sme sa u nich na záhrade – dlhé roky v nej chovali bastardíka – väčšinou bol uviazaný zhruba na šesť metrovej retiazke pri svojej búde – iba občas si ho môj kamarát zobral so sebou na dlhšiu prechádzku. Bolo mi toho psíka ľúto, často som sa mu prihováral a zakaždým som ho aj pohladil. Bol som si istý, že som sa s nim už natoľko skamarátil, že mi nemôže ublížiť – úplne som zabudol na opatrnosť, že predsa len je to zviera, ktoré má svoje vlastné pudy. A tak v jeden krásny deň sa stalo, že podobne ako po iné dni som si k nemu čupol, že ho pohladím, no ten zrazu z ničoho nič vyceril na mňa svoje tesáky a zaťal mi ich do priestorov pupka. Našťastie som mal na koži iba malú ranu, ktorú mi zdravotná sestra ošetrila a po pár dňoch som mal ranu zahojenú, no odvtedy som mal veľké ponaučenie, že nikdy netreba veriť tomu, že cudzí pes mi nemôže ublížiť – a to aj napriek tomu, že som sa k nemu správal priateľsky.

Prípad ku ktorému došlo v Anglicku iba potvrdzuje skutočnosť, že ani vlastnému psovi sa nedá stopercentne veriť, že ten nikomu neublíži.

Uvediem ešte jeden príklad: roky poznám mladý manželský pár- kým bývali v paneláku vlastnili malého psíka – pred dvoma rokmi si kúpili dom v obci v ktorej býva pomerne veľký počet Rómov. Z tohto dôvodu si kúpili dve šteňatá z ktorých sú teraz veľké hebedá, čiže strážne psy. Obaja majú veľmi radi psov, tak k tým dvom psom si postupne zadovážili ešte ďalších troch krížencov z útulku. (Bolo im ľúto nechať ich v útulku). Pred rokom v ich rodinke pribudol ďalší potomok – občas ich navštevujem, no zakaždým ich upozorňujem, aby mali na pamäti, že ak ich ročná dcérka začne chodiť po dvore , záhrade a humne s ovocnými stromami, tak ľahko sa môže stať, že niektorí z tých piatich psov ich malej dcérke môže ublížiť. Ich argument bol zakaždým nasledovný – od našich psov našim deťom nič také nehrozí…

Záverom dodávam už len toľko, že je veľká škoda, že do blogov nie je možné vkladať aj fotografie z iných zdrojov…  Ak by som tu vložil fotografiu toho nešťastného štvorročného dievčatka, tak si myslím, že mnohí z vás by zmenili svoj názor na to, či je naozaj dobré  stopercentne dôverovať, že vaši štvornohí miláčikovia nemôžu niekoho napadnúť?! Na vašich miestach by som bol veľmi opatrný a s tou dôverou by som až tak nepreháňal – v mnohých prípadoch to bohužiaľ tak býva. Ale dávam sem aspoň link: https://www.topky.sk/cl/100370/1725953/Brutalny-utok -Krizenec-dievcatku-rozdrvil-lebku V článku – tú fotografiu môžete vidieť.

PS.

Som zvedavý, ako budú reagovať v debate poniektorí majitelia psov?

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649008x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy