Založ si blog

Ministerstvo zdravotníctva, čakáte kým syfilis dorazí až k vám?

Alebo začnete robiť opatrenia až vtedy, keď epidémiou syfilisu bude okrem trebišovskej rómskej osady postihnutá aj polovica obyvateľstva Trebišova?!

Pri epidémii syfilisu už evidujú 89 nových prípadov – z toho zhruba tretinu prípadov tvoria deti. Veľkým podielom viny na tomto stave je „spôsob života a bytové podmienky tejto 3,5-tisícovej komunity na Ulici Ivana Krasku a v spádových obciach,“ konštatoval prednosta Petrovič – podľa neho o celkovom zlepšení v rámci potlačenia nákazy zatiaľ ťažko hovoriť. – „V danej komunite stále hrozí, že ak sa chorý vylieči, v priebehu pár mesiacov je opäť postihnutý syfilisom.“ – Takže aj tento prípad svedčí iba o tom, že chorobám treba predchádzať a nie udržiavať ich spôsobom, akým to robia v Trebišove teraz…

Tam sa to doslova žiada – isť ku koreňu veci. Rodičom, – ktorí svoje maloleté dcéry nútia takýmto spôsobom predávať sa za 5 eur a ešte z tých ich „zarobených“ peňazí si užívajú spôsobom, že ich míňajú na alkohol a cigarety – takým rodičom treba jednoznačne deti odobrať, poslať do ústavu, kde ich budú liečiť a zároveň vychovávať, že takýto život, aký viedli je scestný a zabíjajúci…

Od 26. februára do 16. mája 2018 prvú liečebnú kúru ukončilo 80 chorých a druhú liečebnú kúru 79 chorých. – Takže spolu ide o 159 ukončených liečebných kúr… – krízový štáb zasadal 5. februára.

Zdroj: https://dolnyzemplin.korzar.sme.sk/c/20828410/ -syfilisu -89- pripadov-vratane-deti.

Lenže toto nie prvýkrát, čo sa syfilis takto masovo rozšíril. Písal som o tom aj 21. marca 2018 v tomto blogu: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/03/21/velke-odhalenie-o-prostitucii-sloveniek-v-nemecku/

V závere blogu som položil nasledovnú otázku: Prečo to už nezačali riešiť oveľa skôr?! To na Slovensku skutočne – tak ako vo všetkom – najprv musí dôjsť k nejakej vážnej tragédii, aby sa kompetentní ľudia zobudili a začali konať tak, ako im to ukladá zákon??!

Celkom zaujímavý je aj tento článok: Detské prostitútky z Trebišova: Sex ponúkajú aj 13-ročné, polícia vraj o ničom nevie – V článku sa okrem iného píše: „Tému syfilisu mala polícia riešiť od začiatku roka 2017 a spolupracovať mala aj so všetkými úradmi a odborníkmi. Podľa vtedy medializovaných informácii mali byť nakazené aj deti vo veku od 7-10 rokov. Polícia však tieto informácie poprela a označila ich za neobjektívne a nesprávne.“ – Veď pomaly sme si už na vyjadrenia tohto druhu zvykli: Prípad sa nestal!!! 🙁

Viac sa o tom môžete dozvedieť tu: http://www.zverokruh.sk/forum/zdravie-vyziva/stredovek-na-slovensku-trebisov-mesto-snov/ Článok bol zverejnený 23. 1. 2018

Som presvedčený o tom, že bolo iba otázkou času, kedy sa to rozšíri vo väčšom meradle. Keď sa – zhruba pred pol rokom – v médiách písalo o tom, že v Trebišove sa živia prostitúciou už aj 8 ročné deti za 5 eur – čiže rómske dievčatá – že sa tam rozšíril syfilis, tak som o tom napísal blog. (Bohužiaľ na titulke bol môj blog iba niekoľko desiatok minút, keď ma admin upozornil, že: môj „blog sťahuje z titulky lebo dostal viacero sťažnosti, že týmto blogom diskriminujem Rómov…“ (hádam k tomu už ani nie je potrebný ďalší komentár). 🙁

Stále tvrdím, že podmienky pri ktorých sa syfilis hromadne šíri treba odstrániť v ich základe a nie riešiť to takými opatreniami, ktorými iba dochádza k jeho cirkulácii! (Čiže to, čo zdravotníctvo robí teraz v Trebišove, tak tým ten syfilis – svojimi opatreniami iba udržiava pri živote). Viem, že táto záležitosť sa netýka iba ministerstva  zdravotníctva, že tento prípad musia riešiť aj iné zložky resp. orgány, ale od toho je tu predsa Vláda! Ak sa urýchlene nespravia také opatrenia, aby sa rodičom  v neprispôsobivých rómskych rodinách odňali ich maloleté deti (mám na mysli dievčatá o ktorých úrady už vedia, že ponúkajú svoje sexuálne služby za 5 eur), tak tie sa budú aj naďalej takto správať lebo mnohé z nich už ani iné východisko nemajú. Ich rodičia sú dlhodobo nezamestnaní a „zárobky ich potomkov sú jediným zdrojom ich prežitia.

P.S.

Pán, ktorý ma v debatách pod mojimi blogmi vyzýva, či nebudú aj nejaké fotečky hlavne z mojich túr? Tak ani dnes ho nechcem sklamať a vložím sem zopár fotografii z mojej včerajšej cyklotúri na Jahodnú.

Preteky športových motorových vozidiel do vrchu na Jahodnej prebiehali ešte aj včera.

Preteky športových motorových vozidiel do vrchu na Jahodnej prebiehali ešte aj včera.

Miesto na ktorom stojím pri bicykli mohlo byť včera predpoludním mojim osudovým. Rozhodovali iba sekundy a ak by som nebol seba-duchovne a veľmi rýchlo nezareagoval, tak som tu už medzi živými nemusel byť a ani ten blog by už nevznikol... (avšak nepochybujem o tom, že moji kritici - aspoň niektorí z nich by sa aj potešili. O čo vlastne išlo? Miesto na ktorom stojim je iba 10 metrov vzialené od odpočívadla, ktoré je na prvej fotografii.. Keď som sa blížil - zo spodu, čiže od Bankova k cyklistom sediacím pod odpočívadlom, tak som zosadol z bicykla atlačiac ho vedľa seba som sa chcel pridať k tej skupinke, že sa tam pri nich občerstvím, lenže na tom mieste je príliš ostrá zákruta (mnohí turisti, ale aj cyklisti vedia o čom hovorím) a sotva som spravil dva kroky, tak zvrchu (smerom z Jahodnej) sa na mňa vyrúti cyklista na bajku v plnej rýchlosti z kopca a tým, že z vrchu do tej ostrej zatáčky nie je vidieť, tak nie žeby spomalil (lebo každý človek by mal mať na pamäti, že mu z protismeru môže niekto vojsť do cesty), ale v plnej rýchlosti sa na mňa vyrútil, až v poslednej chvíli si uvedomil, čo sa deje, že môže do mňa naraziť, preto spanikáril a namiesto toho aby pokračoval v ceste svojim smerom po pravej strane, tak hoci mierne pribrzdil, ale zareagoval úplne opačne ako mal, on sa rozhodol obísť ma za každú cenu zľava, čo som ja nemohol predpokladať, že to chce takto spraviť, takže naďalej sa rútil na mňa aja som duchaprítomne bleskovo s bicyklom som odskočil viac doprava, aby sme sa nezrazili... Lenže nemal ani toľko slušnosti, aby zastal a ospravedlnil sa mi, jednoducho pokračoval v ceste, ako keby sa nič nestalo... A to som si do včerajška neustlé hovoril, že ak mi hrozí nejaká zrážka keď sa veziem na bicykli, takže to iba v prípade s nejakým motorovým vozidlom na ceste. :-(

Miesto na ktorom stojím pri bicykli mohlo byť včera predpoludním mojim osudovým. Rozhodovali iba sekundy a ak by som nebol duchaprítomne a veľmi rýchlo nezareagoval, tak som tu už medzi živými nemusel byť a ani ten blog by už nevznikol… (avšak nepochybujem o tom, že moji kritici – aspoň niektorí z nich by sa aj potešili). O čo vlastne išlo? Miesto na ktorom stojím je iba 10 metrov vzdialené od odpočívadla, ktoré je na prvej fotografii.. Keď som sa blížil – zospodu, čiže od Bankova k cyklistom sediacim pod odpočívadlom, tak som zosadol z bicykla a tlačiac ho vedľa seba som sa chcel pridať k tej skupinke, že sa tam pri nich občerstvím, lenže na tom mieste je príliš ostrá zákruta (mnohí turisti, ale aj cyklisti vedia o čom hovorím) a sotva som spravil dva kroky, tak zvrchu (smerom z Jahodnej) sa na mňa vyrútil cyklista na bajku – v plnej rýchlosti z kopca – a tým, že zvrchu do tej ostrej zatáčky nie je vidieť, tak nie žeby spomalil (lebo každý človek by mal mať na pamäti, že mu z protismeru môže niekto vojsť do cesty), ale v plnej rýchlosti sa na mňa vyrútil, až v poslednej chvíli si uvedomil, čo sa deje, že môže do mňa naraziť, preto spanikáril a namiesto toho, aby pokračoval v ceste svojim smerom po pravej strane, tak hoci mierne pribrzdil, ale zareagoval úplne opačne ako mal, on sa rozhodol obísť ma – za každú cenu – zľava, čo som ja nemohol predpokladať, že to chce takto spraviť, takže naďalej sa rútil na mňa a ja som – duchaprítomne – bleskovo spolu s bicyklom odskočil viac doprava, aby sme sa nezrazili…
Lenže nemal ani toľko slušnosti, aby zastal a ospravedlnil sa mi, jednoducho pokračoval v ceste, ako keby sa nič nestalo…
A to do včerajška som si neustále hovoril, že ak mi hrozí nejaká zrážka, keď sa veziem na bicykli, takže to iba v prípade – na ceste pri strete s nejakým motorovým vozidlom. 🙁

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:06

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642227x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy