Založ si blog

Českom otriaslo surové video

Vidieť to na vlastné oči, tak k nej skočím, vytrhnem jej topánku z rúk a zvriesknem na ňu, ženská, čo ste rozum potratila?!

Prípad sa odohral v ostravskom nákupnom centre, ako tam mladá mamička týra a mláti svoju asi štvorročnú dcérku topánkou. Túto udalosť natočil mladý Čech na video, ktoré zároveň umiestnil na sociálnej sieti. Autor videa prostredníctvom záznamu prosí o pomoc sociálny úrad a to tak, že vyzýva občanov, že kto tu dotyčnú osobu pozná, aby mu to dali vedieť, aby to mohol poslať na sociálku. V závere malým dôvetkom sa verejne pýta: Alebo v Ostrave je toto normálna výchova detí? (Svoj zážitok a video poprosil čitateľov, aby to zdieľali na Facebooku a zároveň k tomu dodal: hlavne, že vyberáme peniaze na deti v Afrike a u nás deti dostávajú topánkou cez hubu! (Na vysvetlenie ešte uviedol, že „už vyše troch rokov nežije v Česku a práve letí späť do Anglicka, takže nemá možnosť video zveriť polícii, ale ak niekto vie, ako v tejto situácií s daným videom postupovať, tak nech mu napíšu a on im pošle originálnu verziu s časom a miestom, kde bolo video natočené.)

Ľudia v Čechách sú zhrození a nešetria ostrou kritikou. Niektorí užívatelia po zhliadnutí videa dotyčnú osobu spoznali a následne ju aj označili. Zdroj: http://www.topky.sk/

Keď som si pozrel video, tak prvé, čo ma napadlo bolo, že tá mladá mamička s najväčšou pravdepodobnosťou má veľmi málo skúsenosti hlavne, čo sa týka obliekania deti, lebo dcérka jej bola stále bosá a dokonca nemala na nohách navlečené ani ponožky, ale ona ju už obliekala do vetrovky, takže som to naozaj nechápal. Reku možno bola taká vytočená z toho, že ju dcérka nahnevala, možno tým, že odmietla vyskúšať si nové topánky, (ktoré jej chcela kúpiť) a nevšimla si, že dcérka je ešte stále bosá, (možno tá jej dcérka je naozaj taká trucovitá, že si tie ponožky stiahla z nôh a nechcela sa dať obuť). Ale to, ako ju topánkou bila po tvári, tak ak by som tam bol, tak určite by som to nenahrával na video ako ten chmuľo, ale okamžite by som k nej priskočil a tú topánku by som jej vytrhol z ruky a zároveň by som na ňu zvrieskol nech sa spamätá. (Totiž v takej situácii slušné upozornenie väčšinou nezaberá).

Mňa však zaujala ešte jedna a pomerne závažná vec, na videu je veľmi dobre vidieť, že video bolo upravované, lebo tá krutá matka svoju dcérku síce udrela topánkou po tvári, ale iba raz a takisto od rozčúlenia iba raz ňou udrela o dlážku, ale autor video jednoznačne a zámerne upravil tak, že tie jej pohyby rúk s topánkou si nechal nahrať opakovane ešte asi 6 -7 krát. Takže z toho je zreteľný fakt, že mu išlo iba o senzáciu a o nič iné, lebo normálny človek by sa na niečo také určite len tak nečinne neprizeral, ale ten miesto toho si to ešte natáčal na video. (Dokonca na videu je dobre vidieť, že aj tá matka si ho pravdepodobne všimla, lebo ku koncu videa je vidieť, že svoj pohľad dlho upierala smerom k nemu.

PS

Vážení čitatelia milé rád by som sem vložil aj to video, ale mám zlé skúsenosti s tým, že čokoľvek do svojich článkov vložím, tak som zo strany kompetentných vyzývaný a upozorňovaný, že toto robiť nemôžem, lebo tým porušujem kódex blogera, a to napriek tomu, že vždy uvádzam aj zdroj. 🙁

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7670355x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy