Založ si blog

Vážení, užívajte tento liek dovtedy, pokiaľ len budete vládať

Tento liek vám nepredpíše žiadny lekár, ale jeho najväčšou devízou je, že vás nebude stať ani jeden cent, stačí sa iba trochu prinútiť a zdvihnúť zadok z fotela svojej obývačky, prípadne zo stoličky spred vašich počítačov.

Užívaním tohto lieku vám zároveň nehrozí žiadna chemikália, ktorú takmer všetky tabletky v sebe majú, takže hoci na jednej strane vám tie tabletky liečia chorobu, ktorá vás trápi, no na strane druhej vám tie chemikálie vášmu organizmu škodia.

Viem chcete vedieť o čom hovorím?! Od útleho detstva som mal rád prírodu a preto som do prírody chodieval takmer denne (najmä v lete zbierať huby), ale okrem toho som si rád zabehal kratšie trate 5-10 kilometrov a veľmi rád som chodil na turistiku bicyklom. No a v zime na bežkách.

Teraz už deviatym rokom som na dôchodku a aj preto viac času venujem týmto aktivitám.

Začiatkom jari som si stanovil (predsavzatím), že spravím 100 jarných kilometrov na horskom bicykli. Tých 100 kilometrov som v priebehu troch týždňov hravo zvládol a tak som načal druhú stovku zhruba pred dvoma týždňami.

Včera som väčšiu časť dňa venoval jednej mojej vnučke, takže až podvečer som sa vybral aspoň na krátku túru k mojej obľúbenej letnej destinácii k vodnej nádrži na Bukovci, tým som si ukrojil ďalších 14 kilometrov z mojej druhej stovky (sto jarných kilometrov).

17757188_1603081689720095_5680863121359006556_n 17883583_1603081809720083_120456622974625168_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bukovecká vodná nádrž (9.4.2017)

 

 

 

Ale dnes sa nedalo nevyužiť také nádherné (takmer letné počasie) a preto som už ráno po deviatej hodine vyrazil na bicykli ku chate Lajoška na Prednej Holici (908 m.n.m.)

Takže som šťastne prešiel 34,6 kilometrov z Košíc na Prednú Holicu a späť a tým som si už takmer naplnil aj druhú stovku sto jarných kilometrov.

Dávam sem aj niekoľko fotografií z dnešnej túry:

dscn4566 dscn4567 dscn4568 dscn4569 dscn4571 dscn4572

dscn4573 dscn4574 dscn4575

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na štvrtej a piatej fotografii vidieť „malý fliačik snehu“ na zjazdovke (na Jahodnej), ako keby nám ten sneh chcel pripomenúť tú poriadnu nádielku snehu, ktorú sme si túto zimu užili.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7669988x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy