Založ si blog

Archív: jún, 2013

Jej prvým slovom bolo slovo – hasiči

Neviem, či je to pravda, ale hlavne muži zvyknú tvrdiť, že keď boli malí, tak chceli byť smetiarmi alebo hasičmi… Jedno, čo skutočne viem – tak ja som smetiarom nechcel byť a v mojej rodnej obci som síce strašne rád chodieval pozerať na hasičské súťaže, ale na ZDŠke som sa do žiadneho hasičského družstva nehrnul… „krpcov“ tí vyšší a hlavne tí so […]

Pokračovanie článku

Europoslanci, zmeňte svoj názor na správanie Rómov, kým nie je neskoro!

Čo by sa ešte malo stať, aby europoslanci zmenili svoj názor na správanie neprispôsobivých Rómov? Kým ich budú ochraňovať tými čarovným slovíčkami – na Slovensku prevláda diskriminácia Rómov -, tak v našej krajine sa skutočne nikdy nič nezmení a Rómovia si budú dovoľovať stále viac porušovať zákony lebo vo všeobecnosti sa na nich pozerajú takým […]

Pokračovanie článku

Pán Fico, Vám patrí moje úprimné a veľké ďakujem

Dlhšiu dobu som zvažoval, že sa pánovi premiérovi verejne poďakujem, bolo to najmä vtedy, keď som si robil bežné nakúpi potravín pre našu rodinu. Tých Vašich 20 % DPH naozaj nemajú chybu. Musím však podotknúť, že ak by som tento blog napísal o pár dní skôr, tak by som v ňom pána Fica veľmi nepotešil, lebo by som ho kritizoval (možno aj nevyberanými spôsobmi), […]

Pokračovanie článku

Koľkých slovenských politikov by zatkla polícia – podobne ako v Česku?

Skutočne veľmi živo si viem predstaviť ako by to prebiehalo v našej krajine, ak by elitní policajti spustili rozsiahle zatýkanie politikov a špičiek štátnej správy. Danglár, 14.6.2013 Som presvedčený o tom, že by to prebiehalo v oveľa väčšom rozsahu ako v Čechách, no k tomu chýba iba jediné: a to aby aj na politikov platil rovnaký meter – čiže zákon – ako na […]

Pokračovanie článku
V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665031x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy