Založ si blog

Nielen poniektorí Rómovia vás dokážu pripraviť o strechu nad hlavou

Dnes ráno som na blog PRAVDA zavesil článok o tom ako o náš rodinný dom prejavuje záujem skupina Rómov, ktorí bývajú v tesnom susedstve nášho domu, ale podobne ako oni ma vlani poprosila sestra nášho kamaráta v našej rodnej obci, či by som nedal do prenájmu náš dom jej bratovi, ktorý je slobodný, čiže starý mládenec a podotýkam biely ako my.

Ilustračné foto: bezdomovci obsadili lavičky... Autor: Milan Kráľ, Pravda

Dokonca to bol spolužiak jedného z mojich bratov na ZDŠke a my všetci 4 bratia, kým sme bývali na dedine, tak sme sa s nim po celý čas priatelili a bol nám takmer ako piaty brat.

Ja som za jeho prenájom ani od neho nič nechcel, iba to, aby si platil spotrebu elektriny. A, čo myslíte ako sa zachoval?

Po 2 mesiacoch sme s mojou manželkou náhodne prišli nato, že on si už začal vybavovať v Sobranciach na katastrálnom úrade papiere nato, aby náš dom predal. (Jeden náš bratranec, ktorý žije celý život v tej obci, keď sa o tom dozvedel, že sme mu umožnili bývať v našom dome nám vyčítal, či sme sa zbláznili, že či nevieme o tom, že on sa ocitol na ulici len preto, že ich rodinný dom predal hlboko pod cenu, len aby mal peniaze na alkohol, lebo tomu až príliš holdoval?!)

Ani vo sne by ma nikdy nenapadlo, že aj taký človek by nás dokázal podviesť takýmto spôsobom a práve preto som už teraz opatrný a mám podozrenie, že aj ten mladý Róm, ktorý ma včera oslovil takým istým spôsobom, či by som jeho rodine nedal dom do podnájmu?…

P.S. Samozrejme, že keď sme si s manželkou boli 100 percentne istý jeho podvodom, tak som ho z nášho domu okamžite vyhodil…

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665845x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy