Založ si blog

Pán Fico, klobúk dole ako bravúrne narábate s dôchodcami

Prihodili ste im zopár eur k dôchodku ako psovi ohlodanú kosť a tí sú schopní dávať Vám svoj hlas až do svojej smrti. Takýto postup Vám musia viacerí premiéri závidieť, lebo v ich krajinách dôchodcovia až takí zaslepení nie sú. Udržať ich na uzde rečičkami, že je kríza sa im tiež príliš nedarí…

Ilustračné foto Autor: SHUTTERSTOCK

Už ani nehovorím o tých krajinách v ktorých dôchodcovia majú vyšší dôchodok ako mnohí Slováci, ktorí za svoju celomesačnú prácu majú oveľa nižšiu mzdu. (A napriek tomu prejavujú svoju nespokojnosť s výškou ich dôchodkov).

Zaujala ma celkom zaujímavá debata v Pravde pod týmto článkom: http://profesia.pravda.sk/zamestnanie/clanok/27834/ v ktorom  asociácia zamestnávateľských zväzov a združení SR žiada Vašu vládu, aby cez novelu Zákonníka práce umožnila dať zamestnancovi výpoveď z dôvodu splnenia nároku na poberanie starobného dôchodku, čím by sa mohli uvoľniť pracovné miesta pre mladšiu generáciu.

V debate sa niektorí čitatelia vyjadrujú, že takýto postup by bol voči dôchodcom, ktorí chcú aj naďalej pracovať diskriminačný, ale je medzi nimi aj taký, že je to hyenizmus najhrubšieho zrna, že na jednej strane sa tvrdí, že odchod do dôchodku má byť v 65. alebo 70. rokoch, no na strane druhej sa tvrdí, že ich „dôchodcovia“ brzdia!

Pri doterajšej najvyššej nezamestnanosti, (ktorá na Slovensku nehorázne stúpa) by sa naozaj už patrilo niečo s tým robiť – hlavne v štátnej správe, kde takých ľudí je ešte fúru. Takže myslím si, že je načase prestať sa vyhovárať na krízu a treba s tým niečo robiť! Veď preto ste sa tlačili do Vlády, že s tým niečo spravíte a ak sa nato necítite, tak ste to mali prenechať iným. Nevládnete predsa prvýkrát, takže tými Vašimi výhovorkami je už dostatočný počet Slovákov poriadne prejedený…

Dôchodcom, ktorí sa naďalej zubami nechtami držia na svojich pracovných miestach odkazujem len toľko: Pokiaľ by ste boli skutočne využití tak, ako to od vás spoločnosť očakáva, tak by som nevyriekol ani mäkké f, ale dovolím si tvrdiť, že mnohí z vás sú na zbytočných – hlavne – byrokratických miestach a k tomu všetkému zbytočne platených. Totiž pokiaľ by ste podávali na svojich pracoviskách výkony skutočne také, že by ste boli po celý čas psychický a možno aj fyzický vyťažení „len na 90 %“, tak by ste – celkom určite – dávali žiadosti nie len do normálneho odchodu do dôchodku, ale ešte aj do predčasného.

P.S. Veľmi dobre viem o čom hovorím. Som už piaty rok na predčasnom dôchodku a to mi do 62 rokov ešte chýba 1 rok a 1 mesiac, ale ak by som sa nebol rozhodol odísť do predčasného dôchodku, tak už by som bol dávno pod zemou zahrabaný, lebo tie stresy, aké som na pracovisku zažíval – hlavne v posledných 4 rokoch, tak tie skutočne neprajem ani svojmu najúhlavnejšiemu nepriateľovi. (Divím sa aj tým, ktorí popri svojom dôchodku pracujú trebárs za 500 – 600 eur. Mne keby teraz niekto ponúkal prácu s takýmto zárobkom, tak sa mu vysmejem lebo ja si chcem užiť dôchodku. Keby mi ponúkol 1000 – 1200 eur, tak ešte aj v takom prípade by som veľmi zvažoval, či sú pre mňa dôležitejšie peniaze ako zdravie).

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7669705x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy