Založ si blog

Archív: august, 2012

Neverím dôchodcom, ktorí tvrdia, že sa majú na Slovensku zle

Samozrejme nemám na mysli tých dôchodcov, ktorí sú vážne chorí a tých, čo poberajú až príliš nízky dôchodok. Sám som čerstvým dôchodcom a hoci poberám iba priemerný dôchodok, tak žijem síce skromne, ale naozaj sa nemôžem sťažovať, že sa mi žije zle. Pochopiteľne chcel by som si ten zvyšok života užívať lepšie, ale ako sa vraví kde niet, ani čert neberie. […]

Pokračovanie článku

Ešte dobre, že pán Fízik tuší kde sa nachádza Luník IX.

Naozaj by bolo veľmi smutné ak by ešte aj človek pochádzajúci z tohto etnika nevedel kde sú tie najväčšie problémy na ktorých sa verejnosť v Košiciach poburuje už minimálne 20 rokov. Pán Fízik podal na Okresnej prokuratúre vo Zvolene trestné oznámenie, že bol spáchaný trestný čin všeobecného ohrozenia na zdraví a živote obyvateľov košického sídliska Lunik IX […]

Pokračovanie článku

Och, aké veľké halo spravili novinári, že Luník IX bude bez pitnej vody. . .

Vážení, lenže to ani zďaleka nie je tak a z toho naozaj strach nemusíte mať. Predsa žijeme na Slovensku a na kadejakých „parazitov“ sme si už tak dobre zvykli, že nás to, či ich bude o jedného viac alebo menej už naozaj nemôže rozhádzať, že?! (Nerád by som bol, ak by si tých parazitov niekto vysvetľoval tak, že týmto slovom urážam rómske etnikum, lebo pod […]

Pokračovanie článku

„Veľká tragédia! “ Obyvateľom Luníka IX odstavili prívod pitnej vody

Byť na ich mieste, tak som jedným z prvých, čo by som podal do Bruselu sťažnosť (žalobu) na Mestský Magistrát mesta Košice, že mi týmto spôsobom obmedzuje ľudské práva ako občana slobodnej krajiny. FOTO: http://flog.pravda.sk/ Samozrejme s tým rozdielom, že ja by som túto žalobu podal celkom oprávnene. Totiž ja si za svoju spotrebu vody poctivo platím a takisto […]

Pokračovanie článku
Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7666017x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy