Založ si blog

Fajčiari ma zvozia až pod čiernu zem!

Môžeme sa čudovať dnešnej mládeži a hlavne malým deťom, že poniektorí už začínajú fajčiť vo veku 4-5 rokov, keď mnohí dospelí ľudia nemajú rozum a napriek zákazu práve tento zákaz najviac porušujú.
Veď nakoniec je o tom aj čerstvá správa v dnešnej tlači, keď sa v stredu podvečer v Starej Ľubovni 60-ročný obyvateľ domova pre seniorov takmer upálil.
Dôchodca bol imobilný, sedel na stoličke pri okne v blízkosti záclony, ktorá od cigarety vzbĺkla a od nej sa chytila horieť stolička a jeho oblečenie.
Čo je však podľa mňa najviac zarážajúce a zo strany poškodeného veľká nehoráznosť, tak to bola tá skutočnosť, že aj v tom domove platí prísny príkaz, že v izbách je zakázané fajčiť a k tomu účelu im tam slúžia na fajčenie vyhradené priestory.
Ak mám byť naozaj úprimný, tak toho dotyčného pána vôbec neľutujem. (Samozrejme žiadnemu človeku neprajem nič zlého, ale toto sa vôbec nemuselo stať).
Tiež mám 60 rokov, ale cigaretu by som si nezapálil aj keby mi zato platili. /Veď som za ne nedal peniaze pre vlastnú potrebu v časoch, keď stáli iba bagateľ/ takže teraz, keď jedna krabička cigariet stoji minimálne 1, 8 eura – dovolím si tvrdiť, že fajčiari naozaj nemajú rozum, keď za toto svinstvo dávajú také nehorázne sumy a ten dôchodca ešte k tomu všetkému fajčil v tesnej blízkosti záclony. /Tak k tomu už naozaj nie je potrebný ďalší komentár./

Opýtam sa takto verejne: majú tí fajčiari rozum, keď za tu sprostosť vyhadzujú také nehorázne peniaze? Obzvlášť dôchodcovia, ktorí sa neustále sťažujú na terajšiu drahotu a na to, že poberajú nízke dôchodky, ale za cigarety dajú možno aj 2/3 svojho dôchodku. /A práve tento konkrétny prípad je na to priam šitý lebo práve dôchodcovia v domovoch dôchodcov sa teraz často ozývajú na nekresťanské navyšovanie platieb za služby pre nich v tých ich akože „vlastných domovoch“.

Môžem uviesť aj konkrétny príklad: minulú sobotu som vychádzal z jedných potravin na našom sídlisku a v ich blízkosti stála pri okienku novinového stánku jedná starká /mohla mať takých 75-80 rokov/, tým, že som mal väčší nákup a popri nej som išiel veľmi pomalým krokom, tak som si vypočul jej sťažnosť predavačke novín a časopisov, že aká je ona nešťastná z toho, že prefajčí takmer celý svoj dôchodok, ale žiaľ  s tým zlozvykom nedokáže prestať lebo nemá pevnú vôľu. Už som sa zastrájal, že sa pri nej pristavím a na túto tému sa vyjadrím, ale nemal som toľko času, tak som to radšej nechal plávať, ale mimo iného by som jej povedal aj toto: Veď prečo neskočíte do studne? Tam máte istotu, že sa zabijete a ani Vás to nebude nič stáť?! 😀
Takto si iba postupne ničíte zdravie a ešte za to platíte nehorázne peniaze!

Takže ak má človek pevnú vôľu v iných situáciach, tak nech mi fajčiari netvrdia, že s tou drogou sa nedá prestať. /Mimochodom v mladosti som si tiež párkrát pripálil cigaretu, samozrejme nanútenú kamarátmi, ale skutočne som nechápal, čo je na tom fajčení také vynikajúce, veď mi z toho bolo iba zle. /Chápem je to návyk, respektíve zlozvyk, ale som presvedčený o tom, že ak by najlacnejšia krabička cigariet stála minimálne 5 eur – tak mnoho fajčiarov by veľmi skoro prestalo fajčiť, alebo by fajčili iba pozberané špaky na uliciach tak, ako to teraz robia mnohí nezamestnaní alebo bezdomovci./

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671113x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy