Založ si blog

Všimli ste si ako vymývajú mozgy voličom preferenciami o politických stranách? !

Neviem ako iným voličom, ale mne to vychádza tak, že média týmito článkami  o preferenciách politológov jednoznačne chcú dostať voličov tam kam to chce oligarchia magnátov, ktorí takýto proces riadia a na základe týchto preferencii to väčšinou tak aj dopadá vo voľbách.

Čo len som to pobabral? Autor foto: Ivan Majerský

Napríklad v jednom nemenovanom mienkotvornom denníku dnes uviedli takéto vyjadrenia: „Možno u časti voličov nakoniec zvíťazí stratégia voľby menšieho zla, sme presvedčení, že nikto z voličov SDKÚ si neželá jednofarebnú vládu Smeru.“
Priznám sa, že práve včera som bol na jednom predvolebnom mítingu strany SDKÚ na našom sídlisku, no určite som tam nešiel preto, že k tejto strane mám veľké sympatie, len som si chcel vypočuť ich predstaviteľov akými sľubmi chcú ohúriť svojich voličov a dospel som k jednoznačnému záveru, že presne touto cestou sa budú teraz predstavitelia SDKÚ uberať ako sa to opisuje aj v tých dvoch vetách a že sa budú naozaj spoliehať na to, že voliči znovu budú voliť menšie zlo.
To v SDKÚ majú skutočne takú krátku pamäť, že zabudli na to, že už im na tento trik voliči naleteli v roku 2010? /Možno keby boli voľby pred štyrmi rokmi, tak by mnohí voliči na to aj zabudli, ale tieto posledné voľby boli naozaj iba nedávno./

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7664668x
Priemerná čítanosť článkov: 5203x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy