Založ si blog

Gorila poľavila, nastupujú požiadavky dekriminalizácie konope

Boj za marihuanu sa vyostruje a údajne sa už podpisuje petícia za dekriminalizáciu marihuany, ktorú už podpísali stovky ľudí. Dokonca, bolo podané aj trestné oznámenie na samotnú políciu lebo uviedla, že táto látka je 4000 krát škodlivejšia ako alkohol.
Aktivisti sa v závere petície pýtajú: Čo je vhodnejšie pre budúcnosť Slovenska: kriminalizácia alkoholu alebo dekriminalizácia konope?

Ilustračné foto Autor: SHUTTERSTOCK

Autor petície Daniel Hromada vyzýva politikov aby sa preskúmala škodlivosť marihuany v porovnaní s tabakom a alkoholom a tvrdí, že táto zakázaná látka je oveľa menej škodlivá.
Žijem v tejto krajine už 60 rokov, ale musím povedať, že nikdy mi k životu nechýbali žiadne cigarety, drogy a ani alkohol, hoci musím priznať, že občas sa aj mne stalo, že som nejakému poháriku alkoholu neodolal, hoci to bolo väčšinou vo forme vína alebo piva. No, keď sa nad tým vážne zamyslím a porovnám dôsledky medzi kriminalitou v opojení alkoholu a marihuany, tak by som aj s Danielom Hromadom súhlasil a tiež by som bol zásadne proti tomu, aby takmer 30-percent mladých ľudí bolo kriminalizovaných len preto, že túto drogu vyskúšali.
Ak do väzenia má isť 17 ročný chalan, ktorého údajne chytili len s 0,1 gramom marihuany, tak toto sa mi javí poriadne pritiahnuté za vlasy.
A ak sa mám oprieť aj o tvrdenie rakúskych vedcov ktorí vraj predložili štúdiu, že marihuana má pozitívne účinky pri znižovaní bolesti, skleróze multiplex, AIDS, rakovine, zelenom zákale, či závislosti na alkohole, tak mi to vychádza, že tá naša polícia by naozaj mala zvážiť, či je naozaj potrebné okolo tejto drogy robiť až takú veľkú aféru.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7670081x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy