Založ si blog

Hnusná chrípka

Tak som si nahováral, že tohto roku sa mi táto choroba určite vyhne nakoľko už necestujem hromadnými prostriedkami, nechodím do kina ani do divadla a pre istotu ani do kostola. Teraz pre zmenu dosť často chodím do prírody, ale až keď som robil odpočty spotreby vody, tak mi došlo, že sa tej chrípke pravdepodobne aj  tak nevyhnem.
A presne tak sa aj stalo. Začiatkom mesiaca počas odpočtov som navštívil dva byty v ktorých boli všetci prítomní nakazení chrípkou a hoci som sa v tých bytoch zdržal veľmi krátko, tak predsa len tie hnusné bacily sa na mňa nalepili.
Minulý piatok to začalo, spočiatku „škrabanie“ v hrdle a hneď nato sa uvoľnil „odkvap v nose“, nasledoval kašeľ, ale tým, že sa roky držím jedného výroku, ktorý mi povedala samotná závodná lekárka, že ak je chrípka liečená, trvá jeden týždeň a ak nie je liečená, tak sedem dní, rozhodol som sa, že tentoraz lekára nenavštívim a budem sa liečiť samoliečbou – bylinnými čajmi, kvapkami do nosa a nejakými tými cmúľajúcimi „cukríkmi“, ktoré manželka kúpila v lekárni.
K lekárovi som nechcel ísť aj preto lebo som nemal zvýšenú teplotu a počas minulých rokov ak som mal chrípku, tak som tu teplotu mal automatický zvýšenú. Keď som však nakazil už aj manželku, tak tá ma vytiahla k lekárke a skončili sme obaja na maródke. Takže tá moja tvrdohlavosť sa mi poriadne vymstila. No zároveň som postrehol tu skutočnosť, že v medicíne urobili poriadny pokrok za posledné roky, očakával som totiž, že lekárka mi predpíše veľké množstvo všelijakých tabletiek a kvapiek do nosa a ona mi predpísala iba jediné „konské tablety“ a aj tých bolo iba sedem kusov, ale musím uznať, že boli respektíve sú veľmi účinné. No aby som nič nezatajil, predpísala mi aj iné tablety v počte 10 kusov, ale tie  som mal užívať iba večer pred spaním, aby som sa kvôli kašľu mohol aj vyspať. Nakoľko sa nerád „kŕmim“ kadejakou chémiou, tak som z tých tabliet užil iba tri kusy.
V posledných rokoch sme sa na Východe hnevali, že nám naši „meteorológovia“ dopriali málo snehu a preto sme sa nemohli aspoň pár dní prebehnúť na bežkách a teraz, keď toho snehu máme dosť, tak musím sedieť doma na zadku.
No povedzte, kde je tá spravodlivosť? 😀

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649088x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy