Založ si blog

Archív: december, 2011

Bola tá bomba s klincami iba nemiestnym žartom?

Do včerajšieho večera by si iba málokto zo Slovákov pomyslel, že aj v našej krajine budú, čo nevidieť realitou bombové útoky s nástražným systémom a že tie nástražné výbušné systémy s elektronickými spínačmi budú naviac naplnené klincami. Určite nie som jediný, kto by rád veril tomu, že tento hlúpy výbuch uskutočnil blbec, ktorý takýmto činom chcel […]

Pokračovanie článku

Tiež sme postavili múr medzi nás! Oddeľuje nás?

Včera večer sme sa mnohí tešili z toho, že sme mohli s radosťou obdarúvať svojich blízkych rôznymi darčekmi pred vianočným stromčekom v našich obývačkách. Netajím sa tým, že aj mňa moje dcéry milo prekvapili, no od prvého okamžiku, (čo som si plánoval ako a čo všetko spraviť aby všetko dopadlo tak aby boli všetci spokojní) čo som sledoval ten zhon ako sa […]

Pokračovanie článku

Osem, či deväť rokov už pre mňa Vianoce „nič neznamenali“

Keď dospeli naše dcéry a „vyleteli z hniezda“ už som sa nedokázal z Vianoc a vianočného stromčeka tešiť tak, ako vtedy, keď sme ešte boli všetci pohromade. Dnešné Vianoce budú pre mňa znovu tie naozajstné a budem ich prežívať s veľkou radosťou a už sa neviem dočkať, keď k nám prídu mladí s vnučkou. Keď už pre nič iné, tak pre takéto milé stvorenie […]

Pokračovanie článku

Čerstvá správa, colníkom sa zase podaril husársky kúsok

Neviem, ale nadobúdam pocit, že kontroly vagónov so železnou rudou z Ukrajiny na železničnom priechode v Maťovciach sa nevykonávajú tak, ako by sa mali. Sporadický, raz za čas sa síce v médiach objaví správa, že colníci počas kontroly vlakovej súpravy odhalili v železnej rude veľký počet nelegálne dovážaných cigariet, ale je možné, že na naše územie prešlo a […]

Pokračovanie článku

Slováci, neopovážte sa kritizovať nebohého Pána Havla!

Plne si uvedomujem, že je prinajmenšom neslušné a neetické urobiť, to, čo som urobil ja, že som včera iba pár hodín po jeho smrti uviedol na blogu článok: Václav Havel, hovorí sa: O mŕtvych hovor len dobre! Ktorí ste čítali príspevky v debate na moju adresu, tak sa tam ozvalo zopár „kohútov“, že ako som si dovolil takto znevažovať pamiatku čestného a úprimného […]

Pokračovanie článku

Václav Havel, hovorí sa: O mŕtvych hovor len dobre!

Patrím medzi ľudí, ktorí majú snahu povedať politikom priamo od srdca to, čo si myslia ešte počas ich života. Pochopiteľne, že ma neteší, že Pán Havel už nie je medzi nami, ale je mi ľúto, že som sa s nim nemohol stretnúť počas jeho života. Nemám v úmysle sa tu niečim chváliť, len mám pocit, že nastala doba aby som aspoň touto formou vyjadril svoje veľké […]

Pokračovanie článku

Angličanov preslávil jeden hrbáč, my Slováci máme „5 miliónov hrbáčov“

Čudujem sa, že mnohým Slovákom nenarástol obrovský hrb na chrbte, od toho neustáleho poklonkovania a riťolezectva, ktorí sa vtierajú našim nenažraným politikom do … a že ešte zatiaľ nechodia po štyroch. OZAJ, už ste si všimli, že máte „väčšiu hrču na svojich chrbtoch“ ako ju mal ten preslávený hrbáč v terajšej Veľkej Británii? Národ slovenský, […]

Pokračovanie článku

Je úplne jedno, či to schvália modrí a či červení…

Takéto obmedzenie práva zdravotníkov bude poriadnym VREDOM na tele CELÉHO NÁRODA! Iba ten, čo nevie napočítať do troch si nemôže nevšimnúť, že toto by bol iba prvý krok a ak obmedzia právo na ŠTRAJK zdravotníkom, tak sa nezastavia, aby sa pokúsili ZAVRIEŤ ÚSTA ďalším občanom v iných rezortoch. To, čo dnes zverejnila PRAVDA […]

Pokračovanie článku

Slováci, prestaňte sa už konečne deliť na červených a modrých!

Nevidíte, že týmto iba podporujete politikov v ich zlých rozhodnutiach, ktoré našu krajinu vedú do záhuby a nielen Slovensko, ale celú EÚ. Veď otvorte konečne oči a pozrite aká je skutočná realita! V niektorých mojich blogoch som sa vyjadril, že síce nie som politológ, ale snažím sa pozerať pravde do očí a tá je skutočne nepríjemná, no ak to bude v našej krajine […]

Pokračovanie článku

Občania, súhlasíte s transformáciou štátnych nemocníc na a. s. ?

Národ je tak zmagorený a osprostený médiami, že ak by bolo dnes referendum s takouto otázkou, tak by nebolo žiadnym prekvapením ak by sa väčšina vyjadrila proti transformácii nemocníc. Keď sa človek nad tým vážne zamyslí, tak mu vychádza, že k tej transformácii raz jednoznačne musí dôjsť lebo tie naše nemocnice sa z roka na rok stále viac zadlžujú. Jeden môj […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642145x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy