Založ si blog

Och, aký krásny by bol život v našej krajine – pokiaľ. . .

Konečne som už v takom štádiu, že ma teoretický nemôže nič rozhádzať, iba ak by som zistil, že aj mňa odpočúvajú.

No teraz sa nejdem baviť o politike.

Pred dvomi týždňami som mal vážnejšiu poruchu na našej Fábií – odišla mi cievka na jednom z valcov a servisy kvôli výmenám zimných pneumatík boli riadne natrieskané, takže som si musel počkať takmer dva týždne kým mi auto dali do poriadku a keď som včera oznámil  mojej mladšej dcére radostnú správu, že auto je už znovu pojazdné, tak si ma už na dnes objednala aby sme trochu povybavovali tie veci na ktoré aj kvôli poruche na ich aute nemala času.

Počasie nám prialo a pomerne skoro sme to zvládli, len vnučka bola trošku nervózna, že musí spolu so mnou tráviť nečinne ten čas v autosedačke, kým jej mama vybaví neodkladné záležitosti.

Ale všetko som jej vynahradil potom, keď sme sa vrátili domov. Celé tri hodiny som ju mal na očiach ako jastrab svojho malého hlodavca lebo jej štvornohý záujem o všetko to, čo v byte voľáko vytŕčalo bol príliš vysoký a tak dcéra, čiže jej mama sa mohla venovať iným prácam v domácnosti.

Malý „lezúň“ sa svojim štvornohým cupítaním po byte tak vyčerpal, že ani pri jej uložení na poludňajší spánok prakticky nebol kladený žiadny odpor, lebo za iných okolnosti už ten malý drobec vie dať svojou nevôľou zreteľne pocítiť, že sa jej chce robiť všetko možné, len spať nie.

Po dvojhodinovom výdatnom spánku sme sa vydali už aj s jej otcom, čiže zaťom na návštevu k nám lebo babka sa už tiež nevedela dočkať toho aby svoju vnučku vystískala v náruči lebo kvôli pracovnej vyťaženosti na ňu jej toho času inak veľa nezostáva.

P.S. Prial by som všetkým Slovákom aby prežívali každý deň tak šťastne ako sme ho dnes prežívali my a aby sa nemuseli zaoberať hlúpymi a zbytočnými ťahanicami našich politikov.

Túto fotografiu som tu vložil dodatočne – hádam ma „moje ženy“ za to neukameňujú. 🙂

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649075x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy