Založ si blog

Riško a kto bude Ivetke držať balónik? (2)

Mám teraz ako obyčajný občan, ktorý si 22 rokov uťahuje opasok plakať nad tým, že padla terajšia vláda? Veď od samého počiatku tejto vlády nad ňou visel Damoklov meč a bolo iba otázkou času kedy sa ten zlepenec rozpadne.

Máme holé ruce! Ale teraz už aj holé zadky! Článok s týmto názvom som napísal

ešte 7.2.2010 na mojom starom blogu: http://lserenca.blog.sk/detail-mame-hole-ruce—ale-teraz-uz-aj-hole-zadky-.html?a=5cd0faf6f451804da00f52d0297c4b69

A okrem iného som v ňom napísal toto: A bude ako nebolo…

Keby môj otec ešte žil, tak na našich politikov a na to, do akého stavu tento štát dotiahli by povedal iba jedno slovo: skurvenci. A ja sa k tomu ešte pripájam týmito slovami: zdegenerovaný národ. Síce patrím ku generácii, ktorá si môže povedať máme už na háku všetko toto nekalé dianie, ktoré sa tu v tomto štáte odohráva. Dožijeme si svoju jeseň života pekne v pokoji a tí, čo tu zostanú po nás nech sa starajú. No nikdy som nebol a ani nie som ľahostajný k tomu, keď vidím, že vládne obrovská nespravodlivosť.

V závere článku som napísal: Je to úbohé a zvrátene k čomu sme sa to dopracovali. No mám veľké pochybnosti, že tu na Slovensku ešte bude tak ako by to malo byť. Veľmi sme si totiž zvykli na voľbu menšieho zla a to zlo sa postupne zväčšovalo na stále väčšie a väčšie, ako snehová guľa, ktorá sa valila dolu kopcom a potom so sebou strhla lavínu pod ktorou sa teraz všetci nachádzame a lapáme z posledných síl „po dychu“.

13.02.2010 som napísal: Hanba takej vláde. Fico odstúp! Dosť bolo sľubov, preč s takou vládou! http://lserenca.blog.sk/detail-hanba-takej-vlade.-fico-odstup–dost-bolo-slubov–prec-s-takou-vladou-.html?a=44fc95afd2d6d5f73d74168add5d0438

Lenže pointa spočívala v tomto: Týmto článkom som chcel dokázať, že aký je Slovenský národ pokakaný. Nadávať po krčmách a kade tade v skupinkách to mnohí vedia, ale dať to verejne najavo, tak tu prevláda zbabelosť.

VŠETKO JE INAČ: áno je ináč. Ľudí delím do troch kategórii:

1. Boháči, tým takýto stav vyhovuje.

2.Chudoba, tá sa brániť nevie.

3. Sú tí, čo vedia, že zmena je potrebná, ale radšej budú tvrdiť, že aj tak sa nič nezmení!

23. September 2010 som už na novom blogu napísal toto: Riško a kto bude Ivetke držať balónik?http://kormidlo.blog.pravda.sk/2010/09/23/risko-a-kto-bude-ivetke-drzat-balonik/

Na vtedajšiu vládnu krízu som týmto článkom zareagoval takto: Je tam toho, čo na tom, že sa koaličná kríza nerozlúskla, veď preto sa hneď nemusíš nadúvať, že Tvoja saska opusti vládne koryto. A v závere článku som uviedol: Takže ešte vydrž jeden mesiac, lebo potom si naozaj začnem namýšľať, že mám veštecké schopnosti, lebo ja som totiž verejne prehlasoval, že vy spolu nevydržíte ani 100 dní!

10.02.2010 05:37 na starom blogu som napísal: Košičan sa chystá narušiť základy parlamentnej budovyhttp://lserenca.blog.sk/detail-kosican-sa-chysta-narusit-zaklady-parlamentnej-budovy.html?a=a0d8a39313a6a1b132e51e82e339135f

V úvode článku je napísané: Plánuje to spraviť počas schvaľovania rozpočtu…

A v závere článku som uviedol toto: pán Barbarič urobte pre národ toto: uviažte lano okolo budovy parlamentu a zapriahnite sa doň vtedy, keď budú vnútri všetci poslanci a budú schvaľovať zvýšenie svojich platov!  Možno, že keď im tam urobíte riadne zemetrasenie o sile aspoň 4 stupňov Richterovej stupnice, tak sa konečne spamätajú a budú schvaľovať zákony, ktoré budú užitočné pre celý národ a nie iba také, ktoré vyhovujú im a ich straníckym prisluhovačom.

P.S. Teraz k tomu dodávam už len toľko, že veľmi ľutujem, že som podobnú výzvu pre košického siláka nenapísal aj pred včerajším rokovaním NRSR.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7669033x
Priemerná čítanosť článkov: 5206x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy