Založ si blog

Najúčinnejší argument voči zlodejovi je jeho vlastné pozabudnutie

Uvediem čerstvý príklad zo včerajška: bývam na treťom poschodí a večer o pol deviatej u mňa zazvonil jeden z mojich susedov, čo býva so mnou na spoločnej stúpačke kúrenia a začal sa rozčuľovať aby som ako predseda samosprávy išiel hore na 12 poschodie k vlastníkovi bytu a aby som mu vytkol, že má odvzdušniť radiátory lebo uňho sú radiátory iba 20 centimetrov od okraja teplé a že má zimu v byte. Tak som mu odpovedal, že nech sa nerozčuľuje lebo sused na 12 poschodí nemôže nič odvzdušňovať lebo na 12 poschodí som dal v každom byte namontovať samoodvzdušňovače a nato som sa ho spýtal, či nie je možné, že on má upchatý prietok na radiátoroch? Lenže zároveň som mu vysvetlil, že iba včera začali kúriť a je celkom možné, že niektorí susedia ešte majú radiátory zatvorené a preto nie je ešte celý systém poriadne odvzdušnený. Ale nedalo mi to pokoja a aby som ho presvedčil, že možno je chyba iba v jeho radiátoroch, tak som ešte dodal, že u mňa sú radiátory teple, načo sa on išiel ihneď presvedčiť, či ho neklamem.

Pointa tohto celého prípadu však spočíva v tom, že ako by ten môj podarený sused zareagoval ak by som sa ho spýtal napr. toto: Vieš, čo, ako je možné, že ty máš zimu v byte? Veď každoročne, keď u vás robím odpočty, tak sa nestačím čudovať, že vy máte stále najnižšiu spotrebu tepla a ty mi zakaždým tvrdíš, že vy máte ventily na radiátoroch stále zatvorené, lebo vy vraj máte v byte stále teplo.

Takže milí čitatelia, veľmi dobre si dokážete predstaviť reakciu môjho suseda, ak by som mu takúto otázku položil. (Ja totiž nepochybujem o tom, že on nás všetkých podvádza a to buď tak, že si každoročne zoženie náhradné kapiláry a plomby, alebo len samotné plomby a potom kapiláry s veľmi nízkou hodnotou odparenej tekutiny drží po celý čas roka v chladničke a pred koncom roka ich vloží do meračov.) INAK SI TO VYSVETLIŤ NEVIEM.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649452x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy