Založ si blog

Vážení rodičia, „na vôdzke“ by ste mali vodiť aj svoje ratolesti

„Zbožňujem zákazy“ typu Zákaz sypať smeti! Zákaz vodiť psov! A mnoho ďalších, ktoré by aj boli účelné pokiaľ by ich ľudia dodržiavali (česť výnimkám).

Doteraz som nemal problém z nadváhou, ale v zime sa na mňa nejaké tuky naviazali a preto som sa rozhodol k radikálnemu kroku. Každý večer si chodievam zabehať na jedno školské ihrisko na našom sídlisku. Nakoľko nerád nechávam našu Lunu samotnú v byte, tak si ju brávam so sebou aby si zároveň aj ona užila trochu slnka a čerstvého vzduchu. (Pochopiteľne nosievam so sebou aj igelitové vrecká na psie exrementy.)

Naučte ma upratať za sebou moje exrementy a ja to budem robiť!

Na školskom oplotení je privarená výrazná tabuľa s nápisom Zákaz vodiť psov! No hlavná vec, že vstupná brána na ihrisko je tam stále otvorená dokorán. Nakoľko exrementy za našou Lunou zakaždým upracem a dám ich tam kam patria, tak som sa rozhodol, že aj napriek zákazu si budem vodiť na ihrisko aj Lunu. Musím však dodať, že pre každý prípad ju najprv vyvenčím ešte pred vstupom na ihrisko lebo počas môjho behania by som nemusel ustriehnuť, či predsa len Luna nevykonala svoju potrebu a ja by som o tom nemusel vedieť.

Toto školské ihrisko je tak trochu od ruky a dospeláci sa tam iba máloktorí „zatúlajú“. Iba zopár je takých, čo si tam občas idú trochu zabehať, tak ako ja.

Mojim článkom však chcem poukázať na inú skutočnosť. Detská, ktoré sa doma nudia, tak sa schádzajú v malých skupinkách na spomenutom ihrisku. Poniektorí si aj zašportujú, či už s basketbalovou loptou alebo s hokejkami a tenisovou loptou na asfaltovom koberci, ale je dosť takých puberťakov, ktorí sa tam schádzajú len preto aby mohli robiť, to čo by sa ich rodičom určite nepáčilo ak by to videli. Čo tam stvárajú to nemienim komentovať lebo všade je to rovnaké, ale chcem poukázať na to aký neporiadok za nimi v týchto miestach zostáva. Či sú to plastové fľaše od rôznych nápojov, ale aj sklenené a mnohé aj schválne rozbité a o papierových a kadejakých iných obaloch už aj škoda hovoriť.

Takže je to skutočne na zváženie, kam toto všetko vlastne speje?! Dovolím si tvrdiť, že ak by som vedel ako naučiť našu Lunu upratať za sebou jej exrementy, tak ona by to určite robila lebo v zime malá takú snahu, že na svoje exrementy hrnula sneh svojim ňufákom tak, aby ich zakryla. (Síce neviem kde a od koho to odkukala, ale priznám sa, že som ju obdivoval).

Keď som už v titulku uviedol niečo v tom zmysle, že rodičia by sa skutočne mali viac zaujímať o svoje deti, tak tu uvediem jednu perličku, ktorá sa dnes odohrala. Moja polovička išla poobede so svojimi deviatakmi do Galérie na filmové predstavenie. Vstupné bolo v hodnote 4 Eur, ale tým, že to bola hromadná akcia, tak decká mali zľavu a platili iba 2,5 Eur, samozrejme poniektorí žiaci si od svojich rodičov vypýtali 4 Eura a nie je vylúčené, že niektorí aj viac lebo ak by sa v kine premietalo 3déčko, tak by to stálo 5 Eur. Asi ani nemusím uvádzať, že kam dali decká tie zostávajúce Eura, no boli medzi nimi takí, ktorí sa ešte aj pochválili tým, že si za zvyšné Eura kúpili cigarety…

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671077x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy