Založ si blog

No rozkáž psovi, keď sa suka hára…

Včera som mal v pláne zopakovať si túru na Jahodnú s mojou Lunou. Bolo by hriechom nevyužiť ešte také krásne počasie lebo ak by som si to včera naplánoval na dnes, tak veru už by som v takom počasí nikam nešiel. Zo dňa na deň taká náhla zmena, že je to až neuveriteľné. Včera krásne slnečno, tuším bolo aj 18 stupňov Celzia a dnes chladno (možno najviac 3 – 4 stupne nad nulou) a dážď.

Luna má už druhý týždeň svoje dni plodnosti a teraz je už v stave, že sa natrčí ešte aj „kocúrovi“, takže pri venčení a vychádzkach sa s ňou musím mať stále na pozore. Presvedčila ma o tom už v nedeľu, keď sa k nám blížila po žltej značke z Jahodnej mladá rodinka s kočíkom a nie príliš veľkým fúzačom, ale ten už z diaľky zavetril Lunine „volanie“ takže jeho majiteľ ho okamžite uviazal na vôdzku. Keď sme sa stretli, tak tí dvaja si už vymieňali „ľúbostné pohľady“ a po chvíli sa mu už Luna nastavila, no majiteľ fúzača mi povedal, že sa nemusím ničoho obávať, že ich pes je vykastrovaný. Takže si veľmi dobre viete predstaviť, čo to v danej chvíli robí so psom nevykastrovaným.

Mojim mobilom bola moja včerajšia vychádzka na Jahodnú prerušená vo chvíli keď sme sa blížili k hornému Bankovu. Volala mi dcéra, že sa s dcérkou (s mojou vnučkou) chystá k nám na návštevu a že si pre malú zároveň kúpi v Slniečku (predajňa detského ošatenia) detské doplnky na malú lebo „rastie ako z vody“ a už sú jej mnohé veci malé. Tak som jej sľúbil, že sa stretneme pred predajňou a ja jej zároveň malú postrážim.

V poli za kláštorom som si už v diaľke všimol psičkára so psom a spoznal som v ňom môjho bývalého kolegu zo zamestnania, no darmo, že ho má aj trochu cvičeného ako náhle zacítil, že je niečo dobre na dosah, čo určite nemá každý deň, už sa začal Lune dvoriť a takmer bola ruka v rukáve. Bolo to síce drastické lúčenie ale asi by som moju dcéru veľmi nepotešil ak by jej Luna priviedla na svet ďalšie šteňatá.

Pred obchodom som sa s malou vnučkou trochu pomaznal, ale iba tým spôsobom, že som ju pohladil a vybozkával som jej tie drobulinké pršteky.

 

 

 

Potom doma, keď už bola napapaná aj vyspinkaná, tak som sa jej mohol venovať o trochu viac…

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7666215x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy