Založ si blog

Dá sa vôbec slovami opísať radostný pocit pri pohľade na čerstvo narodenú vnučku?

Je pravdou, že vo chvíli, keď už viete ako táto malá „guľôčka“ vyzerá a aká je, tak toto očakávanie už nie je až také veľké ako keď ju zbadáte skôr ako jej fotografie. (Staršia dcéra ma totiž predbehla a stihla mi odoslať fotografie mojej prvej vnučky cez emailovú schránku).

Dlho som váhal, či sa mám tým „cudzím perím“ pochváliť, lebo to beriem tak, že osobne na tom mám iba veľmi malilinký podiel a pokiaľ by sa narodila moja ďalšia dcéra alebo syn, tak to by som určite skákal až po plafón a hneď v ten deň by som vyslal svoju radostnú správu do éteru.

Ale ten pocit, ktorý som zažíval predvčerom pri pohľade na moju prvorodenú vnučku sa dá slovami skutočne ťažko opísať. Dcéra nám pred odchodom do nemocnice zverila svoju fénu do opatery a manželka ju nechcela nechať doma samotnú, tak mi povedala aby som išiel do nemocnice sám a že ktovie, či ma ku prvo – rodičke a vnučke pustia, keď vrcholila chrípková epidémia.

Obavy mojej polovičky sa nenaplnili a ja som ostal milo prekvapený, keď v nemocnici po zazvonení mi milá sestrička oznámila aby som chvíľu počkal a že mi maličkú prinesie ukázať.

Skutočne ten Boh to vedel dobre zariadiť, lebo pohľad na takýto maličký „uzlíček“ aspoň poniektorým z nás už nechá jazyk „zviazaný“ a zmôžeme sa iba na jediné slovíčka – malá krásna babuľa.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648360x
Priemerná čítanosť článkov: 5192x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy