Založ si blog

Nemal by rovnako platiť zákon aj pre celebrity?

Nie žeby som bol nejako osobne zaujatý voči Darine Rolincovej, ale zaskočilo ma, keď som si všimol titulok: Ples v pražskej opere: Dara ako princezná…

Nezvyknem čítať bulvár, ale tomu som neodolal a zo zvedavosti, čo tam o nej píšu – som si to prečítal:

Mikrofónu sa tam tento rok chopila Dara Rollins a úloha moderátorky jej sadla vynikajúco, dokonca si v nej precvičila aj svoju angličtinu. „Nervózna som bola len do momentu, keď sme ohlásili prvý tanec a my s kolegom Petrom Vondráčkom sme boli jedným z párov na tanečnom parkete. Dvakrát som mu síce šliapla na nohu, ale nič horšieho sa nám našťastie neprihodilo,“ prezradila s úsmevom.
Speváčka sa predviedla v prekrásnej róbe od Roberta Cavalliho v hodnote asi 100 000 českých korún a prítomných zaujali aj jej extravagantné topánky. „Kúpila som si ich v jednom malom obchode, do ktorého už pár krát zablúdila aj Lady Gaga. Tieto moje ružové lodičky posypané kamienkami boli však spomedzi bláznivého sortimentu, tie najnudnejšie.“

Zdroj: Topky.sk, Ahaonline.cz,

No mňa už pri prečítaní titulku napadla takáto myšlienka, že iba pred pár dňami som kdesi čítal, že sa Rolincová vyjadrila v tom zmysle, že sa domov z USA ani nemieni vrátiť kvôli problémom, ktoré má po jej autonehode, čo sa stala v Prahe 10. 7. 2010  a pri ktorej zomrel šesťdesiattriročný motocyklista.

Trochu si túto udalosť pripomeňme:

Motocyklista sa vracal pražskou ulicou z rybačky k svojej rodine. Na malej motorke sa v zákrute zrazil s protiidúcim vozidlom, keď sa snažil vyhnúť praskline na ceste.

Podľa polície utrpel pri zrážke zranenia, ktorým približne po troch hodinách v nemocnici podľahol. Polícia potvrdila, že automobil šoférovala 37-ročná žena, jej meno však neuviedla. Príčina nehody a miera zavinenia sa vyšetruje.

Čítajte viac: http://www.sme.sk/c/5460770/

14. 07. 2010 00:00 – Až štyri dni po tragickej nehode známej speváčky v Prahe 6, po ktorej zomrel 63-ročný muž, sa Dara Rolins (37) rozhodla prelomiť mlčanie.

Ako som už na začiatku spomenul nemám skutočne žiadne výhrady voči takým ľuďom ako je Rolincová, Skrúcaný, Labuda, či známi vodnoslalomár alebo televízny komentátor markízy, ale ja sa pýtam – to skutočne na Slovensku musí takto byť, že kto má dostatok peňazí a je mediálne známy, tak na takých ľudí zákony neplatia?

P.S. Neviem ako by sa zachoval ktokoľvek z vás, no ja byť na mieste Dariny Rolincovej, tak by som určite pol roka po takej tragickej nehode neplesal a tie peniaze, ktoré dala za tie topánky a róbu by som dal radšej pozostalým toho motocyklistu, ktorého zrazila.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648517x
Priemerná čítanosť článkov: 5192x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy