Založ si blog

Archív: december, 2010

Zhnime a utopme sa v odpadkoch, hlavne, že ušetríme na poplatkoch

Novozvolení primátori, starostovia a poslanci berte si príklad od miestneho zastupiteľstva obce Žehry, ktoré odpustilo neplatičom 133 – tisícový dlh. Staronový starosta Žehry Ivan Mižigár (nez.) spolu s poslancami odpustili dlh na nájomnom v obecných bytoch na sídlisku Dreveník v celkovej výške 133 261 eur. Generálny pardon navrhla pätica poslancov […]

Pokračovanie článku

Aj takto sa dá „nakupovať“

Vážení majitelia hypermarketov, ale aj menších predajní a obchodov, možno by ste nemali za každú cenu šetriť na službách SBS alebo kamerového systému, lebo v nasledujúcom videu môžete vidieť vynaliezavosť zlodejov ako vás môžu vodiť za nos a nemusíte si vôbec ničoho podozrivého všimnúť.

Pokračovanie článku

Nevedel som, že pán Fico je aj jasnovidec

„Všetci dobre vedeli, že pani Radičová by sa nikdy nevzdala funkcie predsedníčky vlády. Prišla by na koaličnú radu, ponúkla funkciu, všetci by jej kúpili kvety, uprosili ju a ona by sa zase vrátila späť.“ Takto sa vyjadril pán Fico v rozhovore s redaktormi denníka SME. Osobne sa netajím tým, že aj ja som veľmi pochyboval o tom, že ak by Trnku zvolili za generálneho […]

Pokračovanie článku

Keď zákony neplatia pre všetkých rovnako…

Neviem či, a ako dlho zostane tento článok na tomto mojom blogu, ale chcem vám priblížiť príbeh väzňa, ktorý mi poslal z väznice list a opísal mi v ňom prečo takto dopadol. Je to príbeh mladého 29 ročného muža, ktorého ešte na základnej škole veľmi hnevalo správanie malej skupiny Rómov, ktorí sa hrubo správali k ostatným jeho spolužiakom v triede a dopúšťali […]

Pokračovanie článku

Smutná štatistika: v čítaní sú naši školáci podpriemerní…

Položil som si otázku: aká by však bola štatistika vo fajčení a v siahaní po drogách, či alkohole? Medzinárodný výskum hodnotenia študentov si posvietil na čitateľskú gramotnosť chlapcov a dievčat z krajín OECD a dospel k závažnému konštatovaniu – na Slovensku pre potešenie vôbec nečíta až 41 percent deviatakov. „Na Slovensku sme zaznamenali v čítaní […]

Pokračovanie článku

Aj pre vysokopostavených ľudí sa stali predpisy prekážkou a zároveň aj bumerangom

Prvý krát v živote som bol svedkom toho, že aj sudcovia a advokáti boli bezmocní, keď ich vrátnik nechcel vpustiť do budovy bez občianskeho preukazu. Blížil som sa ku košickej väznici, na parkovisku v blízkosti budovy vystúpil z jedného auta pán v mojich rokoch a vybral sa iba v obleku bez kabáta a s fasciklom v ruke ku vchodu do budovy. Na vrátnici si dozorca […]

Pokračovanie článku

Zákon o povinnej výučbe anglického jazyka

Dovolím si tvrdiť, že nepochybujem o tom, že naši poslanci v parlamente schvália zákon aby sa už aj prváci na základných školách učili povinne Angličtinu. Veď koniec koncom už sa ju učia aj niektorí škôlkari. Ale vážne som sa zamyslel nad tým, či to prinesie taký úžitok ako sa od tohto schválenia očakáva. 1. My, tj. moja generácia sme niečo podobné zažili, […]

Pokračovanie článku

Fajčiari, ste tvrdohlaví barani, česť výnimkám

Vracal som sa domov z SBD pešo krížom z Terasy na sídlisko KVP. Vo štvrti milionárov v blízkosti Rezešovho domu jeden starý pán odhŕňal sneh spred domu niektorého zazobanca z jeho susedov. Ten starý pán ma oslovil, či by som mu nepredal jednu cigaretu. V duchu som si pomyslel, tak kamarát, to si natrafil na toho pravého, ale okamžite som mu odpovedal, že má smolu, lebo […]

Pokračovanie článku

Miklošove zdražovanie donúti Slovákov k tomu aby sa naučili konečne šetriť!

Pochopiteľne tým nemám na mysli milionárov a miliardárov lebo o tých sa už on postaral, majú veľa a budú mať ešte viac. No chcem poukázať na bežných občanov ako sa budú musieť „konečne“ postupne učiť, že zbytočné plytvanie, či už vodou, elektrinou alebo plynom sa skutočne nevypláca. Uvediem zopár príkladov ako to chodí, prípadne ako to bolo ešte v nie tak […]

Pokračovanie článku

Návod, ako sa dá odnaučiť spoluobčanov od kradnutia elektriny

Po babičke sme so sestrou zdedili rodinný dom v jednej hladovej doline niekde na juhu stredného Slovenska. Chodievali sme tam zriedka – len dva razy ročne, na jar a na jeseň. Ako to už v takých hladových dolinách býva, z dôvodu nízkych cien nehnuteľností sa tam často sťahujú niektorí neprispôsobiví spoluobčania z väčších miest, ktorí za odstupné predali […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642279x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy