Založ si blog

Archív: november, 2010

Americké korporácie sa vyhrážajú Írsku

Z blata do kaluže. To je prípad Írska, ktoré ešte donedávna bolo všetkým ukazované ako príklad najrýchlejšie sa rozvíjajúcej európskej krajiny, keltského tigra. Nakoniec sa ukázalo, že tento rast stál iba na raste vlastných bánk. V čase boomu boli ich úvery pre ekonomiku miazgou, no ich hazardné operácie priviedli krajinu do bankrotu. No miesto toho, aby krajina […]

Pokračovanie článku

Kto vlastne oslavoval november 1989?

Sedel som v historickej budove Slovenského národného divadla na akcii, ktorá sa nazývala 17. november 2010. Moje očakávania boli minimálne. Program tomu samozrejme nasvedčoval. Vystúpenia šéfov politickej špičky na Slovensku, a samozrejme tzv. Protagonistov Novembra 1989. Pravdu povediac, chcel by som napísať, že už 21 rokov sa tomu čudujem pramálo, ale predsa – opäť […]

Pokračovanie článku

No netrafil by vás z toho šľak?

Dá sa tu vôbec hovoriť o nejakej spravodlivosti? Tak na Luníku IX búrajú špeciálnym bagrom bloky za naše peniaze, lebo ich neprispôsobiví Rómovia zdevastovali a rozkradli z nich ešte aj to, čo sa v úvodzovkách nedalo a za to im ešte mesto na oplátku postaví znovu nove byty a samozrejme takisto za naše peniaze. Hlavná vec, že ak si bežný majoritný a mladý […]

Pokračovanie článku

„Jedenáste“ Božie prikázanie

V časoch, keď som bol malý a usoplený chlapček, tak keď sa mi dostala do uši riekanka: Jména hlóupych na všech slóvpcich… , nevyvolávala vo mne žiadne pocity a táto veta nebola pre mňa ničím mimoriadnym a ani mi nedávala žiadny význam, ale to iba dovtedy kým som nebol o niečo starší a približoval sa ďalší termín volieb. Vtedy som si už aj ja sám začal […]

Pokračovanie článku

Bezdomovci robia to, čo nerobia policajti, ktorí sú žiaľ za to platení!

Páni policajti nariekate, že budete musieť nosiť na svoje zásahy pušky vzoru 61, ktoré sú ťažšie ako vzor 59 a pritom všetkom obyčajný a starý 64 ročný bezdomovec vám všetkým ukázal, že k tomu aby si zlodeji v mestách nedovoľovali vykrádať bankomaty, (prípadne ich aj celé spolu s ich bohatým obsahom vytrhovali zo základov), že k tomu netreba žiadny z tých […]

Pokračovanie článku

Pán Mikloš moje „proroctvo“ sa začína napĺňať…

Nie je to tak dávno, čo som Vám tu na tomto blogu adresoval výzvu prostredníctvom článku s týmto názvom: Pán Mikloš dnešný odborársky protest bol iba začiatok… A teraz ako vidieť moja predpoveď sa začína napĺňať a odborári sa začínajú vyhrážať tvrdými nátlakovými aktivitami. Na druhého decembra plánujú vyhlásenie štrajkovej pohotovosti a dokonca […]

Pokračovanie článku

Tam ber krompáč, lopatu a makaj!

Určite nemusím uvádzať v akej spojitosti a s akými ľuďmi zvykne v našej krajine mnoho čitateľov reagovať takýmto spôsobom ako som to napísal v titulku pri čítaní niektorých článkov o istom etniku. Väčšina týchto ľudí nemá takmer žiadne vzdelanie a kvôli tomu práve z ich radov je mnoho nezamestnaných. No zakaždým, keď sa títo ľudia domáhajú práce […]

Pokračovanie článku

Čím som starší, mal by som byť aj rozumnejší…

Logicky by to malo takto fungovať, lenže v mojom prípade to nie je vždy takto a to z jednoduchého dôvodu, od útleho detstva som zažil toľko kopancov v mojom živote a napriek tomu som sa dodnes nepoučil, že nesmiem všetkému veriť, hlavne tomu, čo sa objaví v našich „najmúdrejších denníkoch“ medzi ktorých nepochybne môžem zaradiť aj SME a práve kvôli niektorým […]

Pokračovanie článku

Ako „nežná“ naplnila naše očakávania…

Mnohí z nás si môžeme úprimne položiť ruku na srdce a priznať si naše obrovské sklamanie z toho ako to teraz vyzerá na Slovensku po tzv. Nežnej revolúcii, ktorú si pochopiteľne poniektorí s veľkými ováciami zajtra pripomenú. To, že akí a ktorí ľudia budú toto 21 výročie najviac ospevovať, tak to snáď ani nie je potrebné uvádzať a každému bežnému […]

Pokračovanie článku

Zlodeji / privatizéri oslavujte si svoj veľký sviatok 17 november!!!

Veru už len dva dni a budete sa môcť znovu vyškierať pred národom aký bol hlúpy a aký ešte stále je, že vám papka tie výhovorky, ktoré mu každoročne predkladáte už 21 rokov. 21 rokov tvrdím, že veľkú chybu urobil vtedajší československý národ, že hneď po takzvanej Nežnej nedal nahlas a zreteľne najavo tím ľuďom, ktorí, čo i len trochu začnú mať zajačie […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642212x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy