Založ si blog

Pán Figeľ, už mi to konečne došlo…

JÁN FIGE¼: Minister dopravy, pôšt a telekomunikácií Ján Fige¾ poèas tlaèovej besedy o elektronickom obstarávaní vo firme ZSSK Cargo. (elektronická aukcia dražba železnice doprava) Foto TomᚠBenedikoviè

Dlhé roky som dumal nad tým, prečo máte zopnuté dlane za mikrofónmi, keď odpovedáte novinárom a teraz som sa to konečne dozvedel, bude to pravdepodobne tým, že Vy ste sa takto v tichosti modlili aby Vám nepoložili otázku ako ste prišli tak lacno k svojmu bytu?!

Vraj dnes plánujete obhajovať pridelenie svojho mestského bytu a údajne si už „zuby brúsia“ aj Vaši koaliční partneri.

Veru dostať byt do prenájmu v roku 2001 s rozlohou 156 metrov štvorcových, (za veľmi lacný peniaz), tak toto sa len tak ľahko hocikomu nepodarí. Je síce pravdou, že cenu určoval zákon, ale obhajovať sa tým, že Ste naň čakali štyri roky a že sa Vám narodilo štvrté dieťa, tak toto aspoň u mňa neobstojí. Ja som v 80tých rokoch čakal tiež štyri roky na byt a mali sme už malú dcérku, (druhá už bola na ceste), no musel som sa poriadne nabehať po úradoch kým mi konečne byt pridelili a požadovali po mne, aby som zaň zaplatil 25-tisíc korún, a to v tých časoch mali koruny podstatne vyššiu hodnotu. Ďalším faktorom je aj tá skutočnosť, že môj byt nie je na lukratívnom pozemku, lebo už vtedy by som za takýto byt musel zaplatiť minimálne 100-tisíc korún.

Jedná vec, ktorá ma ale vôbec neprekvapila je tá, že sa oháňate naivnou výhovorkou ako všetci politici, čo sú v niečom namočení, že zverejnenie témy súvisí s komunálnymi voľbami. Jednoducho povedané veľmi som sa vo Vás sklamal, veril som totiž, že Ste taký človek, akým sa navonok prezentujete aj pred očami verejnosti, no ako vidieť na Slovensku sa už naozaj nedá nikomu veriť!

Viem, že takýto postup umožňuje zákon z roku 1993, ale nikdy by som neočakával, že človek Vášho charakteru sa zníži až pod takúto úroveň, najmä ak Ste už určite v roku 2003 neboli na tom finančne tak zle, aby Ste za ten byt zaplatili iba 54-tisíc korún. A keby Vám skutočne záležalo na čistom svedomí, tak by Ste za ten byt zaplatili toľko, akoby za taký byt musel  zaplatiť každý bežný občan v našom štáte. Ale ako vidieť pán minister etika je pre Vás neznámi pojem a nič Vám to slovko nehovorí. Jednoducho povedané môže Vám byť ukradnutá, keď sa jedna o peniaze!

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649173x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy