Založ si blog

Tak nie je toto prekliaty národ?

Už 17 deň budem dnes chodiť od bytu k bytu zbierať podpisy na moju petíciu k podpore kandidatúry za poslanca mestského zastupiteľstva. Doposiaľ som vyzbieral 713 voličských podpisov, takže teoretický by so sa už nemusel unúvať zháňaním ďalších podpisov, pokiaľ by som sa mal držať predpísanej litery, že za mesto Košice mi stačí 600 podpisov.

Viem pochopiť, že niektorí občania pri mojej nečakanéj návšteve boli tak trochu zmetení, lebo možno boli po nočnej zmene, prípadne pred ňou a vyrušil som ich zo spánku, ale aby to bolo až v 167 prípadoch, tak to by bol mimoriadny fenomén, lebo k niečomu takému v mojom prípade došlo iba trikrát a jeden z tých troch skutočne spal ešte aj pri zapisovaní údajov na petíciu, lebo až po zbabraní celého riadku a po mojom upozornení sa začal preberať, no ani na druhý pokus to nedopadlo dobre, tak som to už radšej vzdal. No v ostatných 166 prípadoch si skutočne neviem nijako inak vysvetliť zlyhanie mysle voličov pri podpisovaní, než tým, že v týchto ľuďoch je usalašený duch z prekliatia, doslova ako by týmto ľuďom niekto učaril a vôbec nevnímajú to, čo v danej chvíli robia. Inak si to totiž nedokážem vysvetliť, lebo každému občanovi predtým než začne písať svoje údaje vysvetľujem ako má postupovať tj. podľa hlavičky na ktorej som ešte aj zväčšil veľkosť písmen a zvýraznil som ich čerňou pomocou B – (béčka), ale aj napriek tomu postupovali zmätene a namiesto mena uvádzali priezvisko, prípadne v rubrike trvalého pobytu najprv uviedli ulicu, číslo domu a až potom mesto.

Keď si v duchu predstavím ten byrokratický aparát, ktorý v našej krajine funguje na 100 %, tak už mi nič iné nezostáva iba v priebehu dneška, prípadne aj soboty vyzberať ďalších minimálne 400 podpisov, aby sa z toho konečne podarilo „vyseparovať“ platných 600 podpisov. (Totiž k tým 166 podpisom som nezarátal ešte také, kde je prehodené poradie mena s priezviskom, prípadne ulica s mestom a tých je minimálne 100.)

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649067x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy