Založ si blog

Prasce ak dostanú nažrať, zožerú ešte aj svoje drevené válovy, totiž furt im je malo!!

zabi_dorka300Vážení čitatelia chcem vám pripomenúť moju vlaňajšiu udalosť: Nelegálne skládky na Luníku IX., a môj vtedajší rozhovor s jedným starým ujom v KE na Hlavnej ulici zo dňa 8.10.09, keď som zberal podpisy na petičné hárky proti nelegálnym skládkam tuhého odpadu na Luníku IX.: Trimem ci šické paľce…

Chlope, no ta toto hej, šické paľce ešte aj na nohoch ci trimem, aby še ci podarilo spravic, co ši sebe predsavžal! Ujcu, no to šicko šumné, ja Vám za to dzekujem, ale znace ono to je tak, že tote plagaty co mám tu prichycené na bicygľu, tak to s nimi vyzývam ľudzi, aby še už prebudzuli bo to oni už bars dluho špia…

Ujcu znace jak še hutori, šickoho veľo škodzi. No a dvacec roky spac, ta to za taky obdobie by člevek aj žemeguľu možno tricecraz pešo prešol a aspoň by much povedzec no daco som dokazal a nežil som tu na tim švece nadarmo.
Znace ujcu, ja tých 20 rokov už tak málo špim, že vidzim aj to co by som podľa daktorých ani vidzec nemal bo to bars nebezpečné, ale žeby sce znali ne pre mne nebezpečné, ale pre tých co ich ja vidzim a hlavne vidzim to co robia. Ale to by bulo šicko v poriadku, keby robili jak še patri, no oni kec še chceli dostac ku „korytom“ ta nám chudobe našľubovali šicko možné aj nemožne, lem aby sme ich zvolili. No a znace jak to od toho šidzemnactoho novembra ošemdzešatdzeviatého roku tu u nás na Slovensku chodzi. Prašata zožeru aj tie drevené válovy bo furt jim malo!!! (A takisto je to aj s našima politikmi).

Dobre synu ta dakus sme pohutoreli o živoce, ta ja už idzem, maj še šumne nech ce Boh ochraňuje a jak som už hutorel trimem ci šické palce.

Hej hej ujcu, čekajce, ta šak to šicko bars šumné co hutorice, ale vidzím, že suhlašice s moju peticiu ta pocce tu dac na ten paper Váš podpis!

– Joj synu ta co ši še zošalel šak ja chcem umrec normalnou šmercou.

– Ujcu ja nerozumim co tým chcece naznačic?

No synu ta povim ci to po lopace. Rómsky užernici, toti Cigaňe, co jim chudobní placa tote vysoké úroky, ta oni jim furt kec še bliža voľby jasne a zreteľne vyšvetľuju koho majú volic!!! (Pri voľboch jim zadarmo navara guľašu naj še aspoň raz v živoce poriadne najedza, no a žeby jim lepši šmakovalo, ta jim k tomu daju ešte aj pivo zadarmo).

No dobre ujcu, ale ja aj tak nerozumu co tým chcece povedzec?

No ta sluchaj, tak ci to vyšvetlim, my Gadžove už sme zunovali volic, bo už nás to prestalo bavic, bo aj tak tote politicke prašata, še za 20 roky furt pri tých korytoch šicke trimu a to znaš jak v bežnom živoce chodzi, že šviňa čim starša, ta tým z nej väčší užitok, lebo hrubša slanina narošne, ale tote prašata co sme ich 20 roky volili a furt tých istých, ta s tých už žadny užitok nebudze, choč aj oni už poriadne pribrali, no ale kto by toto skažené mäso jedol, šak by nám z toho na vracane bulo, bo oni sú síce v paradných chlivcoch, ale v takým bahne še prehrabávajú, že ani našo švine nesu tak napáchnuté jak oni.

No ale aj tak nerozumim, šak práve preto, kedz podpišece peticiu ta budú mušec toti pri korytoch konečne robic to co šľubovali?!

Chlope vidzim, že ty bars tvardohlavý a Ty me nechceš pochopic: ta Ty sebe myšliš, že čom toti pri tých korytoch nerobia poriadky s užernikmi? No ta zato, lebo užerníci tote peneži co vymáhajú od Ciganov, tak s tymi penežmi še muša podzelic aj s tými prašatami pri korytoch.
No a zato ja už ten paper nepodpíšem.

No dobre ujcu, ale kec som to dobre pochopil ta Cigani pujdu volic šicke bo užernici jim pohroža že budú placic ešte večše úroky!!!

No vydziš jak dluho ci to tyrvalo kým ši to pochopil. A teraz aspoň znaš čom Gadžove toten paper nepodpisujú. Ta majše šumne Laco a s pánom Bohom.

Milí Slováci, naozaj vieme, koľko je 2+2, ale…

Platí to skutočne a naozaj aj v reálnom živote, hlavne v poslednom čase, keď, dennodenne vôkol seba na každom kroku nepočujeme nič iné iba slová v štýle ako sú napr. kauzy, korupčné škandály, úplatky a čo je najsmutnejšie pribúdajú vraždy. Ak to takto bude ďalej napredovať, čo nevidieť tu začnú aj politické vraždy. Pokiaľ si však niekto myslí, že som sa zle vyspal a trepem nezmysly, tak si spomeňme na pána Duckého. Vtedy to na Slovensku ešte ani zďaleka nevrelo tak, ako to vrie teraz!

Áno ešte mnohým to nedochádza, lebo tí načúvajú nie svojmu hlasu, ale hlasu svojich idolov a keď niektorý z tých ich idolov prehlási v médiách to, aby nešli trebárs k referendu, tak samozrejme nejdú, lebo jedine „ON“ zjedol všetku múdrosť sveta a ak „ON“ prehlási, že dve plus dve sa rovná šesť, tak je to pravda a i keď sa vaše vnútorné „JA“ trochu zmieta a slabučko protestuje, že ten výsledok sa rovná štyrom nikdy nedajte dopustiť na svoj hlas, lebo len „ON“ má pravdu a iba jeho treba počúvať!

Som presvedčený, že ďalší komentár tu nie je potrebný, lebo človeku, ktorý si vie skutočne a naozaj spočítať, koľko je 2+2, tak takému na Slovensku postačí iba mať poriadne „otvorené uši“ a oči a nemať klapky na očiach, aby zhodou okolnosti videl to, že v tejto krajine číslica číslo 4 narušila základy parlamentu viac ako nejaké zemetrasenie v Tokiu, alebo silné tornádo v USA.

Postskriptum: Áno predseda je presvedčený, že: 2+2 = 6, a Boha jeho, to by tak bolo, aby tomu bolo inak! Vieš, čo kamarát, dajme si ešte jedného panáka do druhej nohy, veď mi im ukážeme ako sa po kostole píska!!!

PS. Potom sa čudujeme, že v NR SR vládne voľajaký zlý duch a že ho zvažujú vyhnať svätenou vodou?!

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7668820x
Priemerná čítanosť článkov: 5206x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy